Keittiökalusteet

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tiuskis »

Öööh - siis onko se kokopuinen esim. saarni, pähkinä jne. pöytätaso sama asia kuin liimapuulevy?

Mä luulin, että liimapuulevyks kutsutaan vaan sitä peruspuukamaa mistä mekin tehdään ne kaapin ovet jne. Noh, mä oonkin akka :lol:

Ja hassua, oon oikeesti luullut että Puukeskus on laatufirma. Pitääpä ottaa selvää vielä. IKEAn ja Bauhausiin verrattuna oon kyl pitänyt parempana tai ainakin kalliimpi on. Se kokopuu taso (30 x 60 x 3500) maksaa jotain 250 €. IKEAlla samantyyppinen oli ainakin paljon edullisempaa.
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

tiuskis kirjoitti:Öööh - siis onko se kokopuinen esim. saarni, pähkinä jne. pöytätaso sama asia kuin liimapuulevy?

Mä luulin, että liimapuulevyks kutsutaan vaan sitä peruspuukamaa mistä mekin tehdään ne kaapin ovet jne. Noh, mä oonkin akka :lol:

Ja hassua, oon oikeesti luullut että Puukeskus on laatufirma. Pitääpä ottaa selvää vielä. IKEAn ja Bauhausiin verrattuna oon kyl pitänyt parempana tai ainakin kalliimpi on. Se kokopuu taso (30 x 60 x 3500) maksaa jotain 250 €. IKEAlla samantyyppinen oli ainakin paljon edullisempaa.
Olisiko 30X 600? X3500 ?
Markku
tiuskis
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tiuskis »

Joo
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Tuntui se 60 vähän pieneltä.. No sattuuhan näitä. Yleensä kait liimapuulevystä puhuttaessa tarkoitetaan näitä "askartelu" levyjä. Tasoista puhuttaessa vältetään termiä "liimapuulevy" sen halpaleiman takia (usein mäntyä/kuusta). Toki tasot on nekin ovat samalla tavalla kasattuja, mutta yleensä ns. "paremmista (tiikki, pyökki, kirsikka, tammi, koivu, visakoivu ja mitä niitä nyt onkaan?)" puulajeista.
kperamaki
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Re: Keittiökaappeja

Viesti Kirjoittaja kperamaki »

Lilja kirjoitti:
kperamaki kirjoitti:Isäni suunnitteli toimivan pohjan ja sen kanssa sitten käytiin kahdessa eri paikassa. Toinen oli nykyinen KeittiöJätti sekä Kalustetukku. Hintaeroa ei paikoissa pahemmin ollut, mutta KeittiöJätistä sai rungot koottuina. Ja valitsemamme väri, vanilja, oli heillä kauniimpi. Siis KeittiöJätti on meidän valintamme. Ainoa ongelmakohta oli keittiön isomman ikkunan mataluus. Mutta sekin ratkesi loppujenlopuksi todella helpolla. Ekassa kuvassa, oikeassa reunasa, näkyvät laatikosot menivät juuri ja juuri ikkunan alle. KeittiöJätistä on tullut hankittua myös wc:n kaapistot, eteisen kaapit ja laatikostot. Suosittelen paikkaa!

Kuva Kuva Kuva
Upea keittiö! Saanko kysyä, että minkä hintaiseksi tuli suunnilleen?
Hintaa kaapistoille tuli nykyrahassa n. 3200€. Muiden kuten kaakeleiden, muovimaton, tapettien enkä kattopaneleiden hintoja muista. Laminaattia lattiaan oli ensin ajatuksena laittaa, mutta Tarketin innokkaan myyjän ansiosta tulimme kaupasta muovimattorullan kanssa. Hyvä näin, koska itse en pidä laminaatista.
Valitettavasti kuvassa ei näy kokonaisuudessaan kunnolla isomman ikkunan (tiskikoneen vieressä) kokonaisuus: avohyllykkö, ylähylly sekä viinipulloteline. Se on kokonaan isäni käsialaa, koska sopivaa ei kaupasta löytynyt, piti se tehdä mittojen mukaan itse. Yritän siitäkin ottaa kuvan ja liittää mukaan...
Vastaa Viestiin