Kuvia kodeistanne

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Vastaa Viestiin
PiaP
Jäsen
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 11:14
Paikkakunta: Hanko

Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja PiaP »

Olen tässä tuskaillut myydäkö tämä tölli ja ostaa vanhempini 90-luvulla rakentama yksikerroksinen ok-talo...hankalaa...tämä rintsikkamme on kolmessa kerroksessa, ja mielestäni hankala asua. Olisi nyt kiva saada kuvia kodeistanne, miten olette saaneet kaiken mahtumaan. Meillä on pieni rintsikka, ulkomitat ovat 8x8m. Ja täällä asuu viisi henkeä+kaksi isohkoa koiraa. Olen kiinnostunut erityisesti pienistä taloista, mutta isommistakin olisi mukava nähdä kuvia :-D
tcb1967
Jäsen
Jäsen
Viestit: 366
Liittynyt: Su Maalis 11, 2007 15:52
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja tcb1967 »

Tämän kaltaisissa "kysymyksissä" aloittajan olisi ehkä fiksua ensimmäisenä postata kuvia :wink:
PiaP
Jäsen
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 11:14
Paikkakunta: Hanko

Re: Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja PiaP »

Juu siinä vaiheessa kun on mökki kuvauskunnossa :mrgreen:
?keskellä kämmentä
Jäsen
Jäsen
Viestit: 745
Liittynyt: Su Loka 14, 2007 23:03
Paikkakunta: Tampere
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja ?keskellä kämmentä »

Kuvia voisin kyllä laittaa, mutta nimettömänä...
On meinaa sevverta paljo saatu mahtuu näihi neliöihi... :oops:
jos ei tee mitään, ei tule vahinkojakaan :)
Ullakko
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 13:10
Paikkakunta: Kerava

Re: Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja Ullakko »

Voin piristää mieltä sen verran että meidän talo on vielä pienempi; ulkomitat 6 x 8. Asukkaita kuitenkin vain 3 mutta ei varmaan enempää mahtuiskaan :-D
Mulla on meidän ullakosta kuvia tuossa ketjussa "alkuperäisen sisäkattopaneelin nimi". Siellä olo on kuin nukkekodissa kun koko ajan pää kopsuu johonkin... En oikein tiedä millä tavaroilla sitä edes sisutaisi... Muuttaessamme kaikki mukana tuomamme huonekalut oli isoja, puisia ja tummasävyisiä mutta lähes kaikki on nyt valkoista ja puolesta on hankkiuduttu eroon. Kyllä itsekin välillä imurin kanssa pyöriessä portaita kolmen kerroksen väliä haaveilee yksitasoasumisesta mutta näissä on vaan sitä jotain!
Ensku
Jäsen
Jäsen
Viestit: 247
Liittynyt: To Elo 23, 2007 10:20
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Kuvia kodeistanne

Viesti Kirjoittaja Ensku »

Meitä asuu 4.
Vastaa Viestiin