VAROITUS: petollinen myyjä

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Varastomies

Re: VAROITUS: petollinen myyjä

Viesti Kirjoittaja Varastomies »

VASTAUS kysymykseesi ***Selvyyden vuoksi: tietääkseni sinä ja tuo mainitsemani K....nen ette ole sama henkilö.***[/quote][/quote] :oops:

Joo, enpä ole sama mies, olen H......nen, ja et taida SINÄKÄÄN olla.
Minun tiedot olisit kyllä voinut tarkastaakin, kun olet supertekijä täällä. Tämä palsta olisi hyvä, mutta en halua leimautuakaan rikolliseksi, kun en ole.

Mutta kun kaikki siirtyy nettiin, ostot ja myynnit, niin asia kiinnostaa. Ostin itse 258 euron matkan lentoyhtiöltä Bogotaan ja sehän meinattiin perua, vaikka oli jo maksettu (lentoyhtiö oli muka unohtanut laskea oikein). Huutonetin suosio on laskenut juuri petollisen toiminnan takia, itse en ole vielä joutunut kärsimään. Varovaisuutta vain peliin sekä myynneissä ja ostoissa. Palautteet ovat hyvät olla olemassa, mutta ne eivät kerro kaikkea. Möin joskus kaapelikiepin, vieläpä rehellisen tuntuiselle rintamamiestalolaiselle, hänellä oli kiire saada kaapeli, laitoin postiennakolla ja ostaja ei hakenut kaapelia koskaan. Kaapeli tietysti palautui minulle ja maksoin kaksinkertaiset postikulut; siihen loppui PE-kaupat.
Mutta aurinko paistaa Suomessakin, ei muuta kuin lisäveroja ja rahaa etelän miehille.
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

Kerran katselin kännykkää ja ilmoitin tulevani katsomaan ja noutamaan. VAstaehdotus oli rahat tilille ja kännykkä postiin, nouto ei sopinut millään, saati katsominen. Kännykkä katosi kummasti myynnistä ...Eli jos tavaraa ei voi noutaa, jossain on yleensä mätää. Vaikka ihminen lähtisi matkoille, sen voi jättää vaikka naapurille tms. Meitä on valitettavasti liian moneen junaan. Jospa joskus tuo rikos, ahneus ja vallantavoittelu geeni saataisiin kitkettyä ihmisestä. Ennen se geeni kitkettiin vitsalla, melko tehokkaasti. Pään paijauksella ei tunnu oevan samaa vaikutusta.
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
TommiT
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TommiT »

Ebaysta sen verta, että ainakin omalla kohdallani on toiminut tosi hyvin. Mulla on takana kymmeniä huuutoja ebay.com ja ebay.de sivuilta alkaen vuodesta 2003 vai olikose 04. Olen tilannut harrasteautooni osia, aurinkolaseja, uistimia, keloja(kalastukseen) sekä jonkin verran viihde-elektroniikkaa. Koskaan ei ole tarvinnut pettyä ainakaan myyjän toimesta. Kerran olen tosin joutunut erästä myyjää pommittamaan kun ei lähetystä meinannut kuulua, tosin sekin päättyi lopulta hyvin. Alusta lähtien otin periaatteekseni tehdä kauppaa vaan niiden kansssa, joilla takana vähintään satoja kauppoja ja positiivista palautetta vähintään se 98-99 prossaa. Huutonetistä en ole tavaraa ostanut kuin moottoripyörän joskus vuonna 01 tai 02 ja itseasiassa taisipa kuitenkin olla keltsun huutis?? Ei jaksa muistaa.

Parempi puolisko on ostanut ja myynyt paljon huutiksessa(lastenvaatteita ja kestovaippoja enimmäkseen)ja hänellä on tosi paljon niitä huonoja kokemuksia - pääasiassa naisten(!) taholta. Pahimpana jäi mieleen eräs turvaistuin jota eukkoni havitteli kakkosautoomme; myyjän mukaan piti olla ok ja kaikki tarvittavat osat mukana - vaan puuttui kiinnitysremmit ja muutamat kriittiset pehmusteet-> roskiskamaa... Eikä myyjä palauttanut rahoja koska oli muka selittänyt kunnon. Myi kyllä ihan täyttä toimivaa istuinta. Sitten toinen äärilaita on nämä vonkaajat: Etkö millään voisi laittaa sitä jo nyt postiin, maksan ensi viikon pe kun on tilipäivä - tyyliin...
Vastaa Viestiin