Missä ammatissa kiroillaan eniten?
Missä ammatissa kiroillaan eniten?
Tulipa mottimetsässä turvalleen kaatumisen yhteydessä kirottua ääneen niin että korpi kaikui. Tuosta juolahtikin mieleen, että missähän ammatissa tulee kiroiltua eniten - tuskin metsurin ammattiryhmä edes siellä listan kärkipäässä on?
-

- Viesti:
Re: Missä ammatissa kiroillaan eniten?
Pastori.....?! 
Kun kuljet ilman päämäärää, et voi eksyä.
-Nalle Puh-
-Nalle Puh-
Kyllä ennen vanhaan kuorma-autokuskit voittivat tämän kilpailun 6-0.
Perusteluna ote Veikko Huovisen romaanista Ihmisten puheet (1955), jossa kuorma-autoilija Kohonen kehuu ruotsalaista autoaan:
"Saatana kun minä perkele tilasin saatana Scania-Vabis-auton, saatana. Kolmen vuoden takuu, perkele! Maksoi saatana neljättä miljoona. *)
Pekele, meni vetoakseli poikki, saatana, niin saatana lentokoneella toivat perkele uuden vetoakselin perkele Ruotsista, perkele kahdessa päivässä,
saatanan saatanan saatana!"
*) vanhoja markkoja, ennen rahanuudistusta
Perusteluna ote Veikko Huovisen romaanista Ihmisten puheet (1955), jossa kuorma-autoilija Kohonen kehuu ruotsalaista autoaan:
"Saatana kun minä perkele tilasin saatana Scania-Vabis-auton, saatana. Kolmen vuoden takuu, perkele! Maksoi saatana neljättä miljoona. *)
Pekele, meni vetoakseli poikki, saatana, niin saatana lentokoneella toivat perkele uuden vetoakselin perkele Ruotsista, perkele kahdessa päivässä,
saatanan saatanan saatana!"
*) vanhoja markkoja, ennen rahanuudistusta
Viimeksi muokannut tunari, Ti Touko 10, 2011 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jääkiekkovalmentaja?
IT asiakastuki.
Amatööri rakennusmies, rintsikassaan...
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Tämä sai mun äänen,iglu kirjoitti:IT asiakastuki.
yt: It-manager :)
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Kotisivu: www.suorakon.com
- Viesti:
Puoliammattimainen perinnemies omakotitalotyömaalla. Oon kyllä yrittänyt siistiä puheitani.tuuma kirjoitti:Amatööri rakennusmies, rintsikassaan...
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
-
Laurakaisa
- Jäsen

- Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com
Tämän päivän empiirisen tutkimukseni mukaan vastaus on kyllä erään eellä alkavan kattofirman työntekijät. Ne on ahertaneet aamusta asti tuossa naapurin katolla ja laulattaneet voiveetä siihen malliin ettää patuneemmankin noitujan korvia punottaa....
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
Oman kokemuksen mukaan räävittömin puheissaan on putkimies. Tuli muutaman tuttavuuden jälkeen mieleen, että taitavat ihan opettaa ammattikoulussa kuinka asiakkaan luona käyttäydytään. Ei tuollaista kielenkäyttöä voi kotona oppia.
Projekti-/tutkimuspäällikön ammatissa on tämä ja viime viikko kiroiltu todella hartaasti 
-
remonttionkivaa
- Jäsen

laivoilla vanhemmat nais baarimikot.