Keitäs te olette käyttäneet Fuktisolien /Isodränin asennukseen Tampereella? Risoo, kun ne, jotka ylipäätään vaivautuvat paikalle ovat niin varmoja siitä, että "Kyllä se patolevy kuivaa sokkelin kun siellä nappulalevyn takana kiertää ilma niin hyvin". Mielummin ottaisi selalisen tekijän jota ei itse tarvitsisi alkaa opettamaan, tuntuvat alan miehet olevan niin varmoja osaamisestaan...
Kiitos etukäteen,
W
Fuktisolit Tampereella
-
talonomistaja
- Jäsen

Re: Fuktisolit Tampereella
Samaa tässä olen ihmetellyt itsekin.
Eräs lähipaikkakunnan yrittäjä tuntuu olevan niin kiireinen, ettei edes hintaa osaa työlleen sanoa. Luulisi rahan kelpaavan.
Eräs lähipaikkakunnan yrittäjä tuntuu olevan niin kiireinen, ettei edes hintaa osaa työlleen sanoa. Luulisi rahan kelpaavan.
Ei tampereen seudulla salaojittavista lämmöneristeistä tiedetä mitään. Ylöjärvellä yks rautakauppa kyllä myy niitä. Oikein ihmettelin kun tiesivät mistä on kyse kun otin puheeksi salaojittavan lämmöneristeen. Patolevykin tosiaan tuulettuu kaikkien mukaan ylöspäin ja seinä kuivaa. On se hienoa kun "ammattilaiset" tietää asioista.
Itse tilasin levyt Alanderilta ja naputtelin seinään viime syksynä itse vaikka en rakentamisesta mitään ymmärrä. Yhtä levyä kohden ei tarvitse porata kuin yksi reikä ja lyödä levy kiinni isolla muovinaulalla suurinpiirtein keskeltä levyä. Levyn pienennys onnistuu normaalilla sahalla helposti. Helppoa hommaa. Alanderilta sai puhelimessa ohjeita kun tarvitsi.
laita itse seinään niin ei tarvi kuunnella asentajien viisauksia mikäli ei ole fyysisiä rajoituksia tehdä. Onneksi rakentamisessa on jotain työvaiheita mistä tyhmempikin selviää niin ei tarvi maksaa kalliita tuntipalkkoja.
Rakennusala on nyt niin ylikuumentunut, että hyviä miehiä ei saa työmaalle kovin helposti ja niillä on ainakin puoli vuotta jo buukattu. Niihin joilla on hyvin aikaa kannattaa suhtautua varauksella. Itse sain sen viime kesänä todeta.
Itse tilasin levyt Alanderilta ja naputtelin seinään viime syksynä itse vaikka en rakentamisesta mitään ymmärrä. Yhtä levyä kohden ei tarvitse porata kuin yksi reikä ja lyödä levy kiinni isolla muovinaulalla suurinpiirtein keskeltä levyä. Levyn pienennys onnistuu normaalilla sahalla helposti. Helppoa hommaa. Alanderilta sai puhelimessa ohjeita kun tarvitsi.
laita itse seinään niin ei tarvi kuunnella asentajien viisauksia mikäli ei ole fyysisiä rajoituksia tehdä. Onneksi rakentamisessa on jotain työvaiheita mistä tyhmempikin selviää niin ei tarvi maksaa kalliita tuntipalkkoja.
Rakennusala on nyt niin ylikuumentunut, että hyviä miehiä ei saa työmaalle kovin helposti ja niillä on ainakin puoli vuotta jo buukattu. Niihin joilla on hyvin aikaa kannattaa suhtautua varauksella. Itse sain sen viime kesänä todeta.
-
Samuel
- Jäsen

- Viesti:
Se on moro. Minä tiedän yhden kaivurikuskin joka on fuktisoleja laitellut.
Laittakaa mulle YV:tä, niin voin kertoa lisää
Laittakaa mulle YV:tä, niin voin kertoa lisää
Kiitos Samuel vinkistä.
Urakka ohi, Fuktisolit seinustalle ohjeiden mukaan + 90 tonnia maanvaihtoja pihakiveystä varten. Kesti luvatut neljä päivää, paitsi pihan siivoukset edelleen tekemättä kun lupasin hoitaa ne itse.
Enkä tainnut olla ainoa täällä jonka pihaan kyseiset kaksi kaivuria ja minidumpperi tulivat...
-W-
Urakka ohi, Fuktisolit seinustalle ohjeiden mukaan + 90 tonnia maanvaihtoja pihakiveystä varten. Kesti luvatut neljä päivää, paitsi pihan siivoukset edelleen tekemättä kun lupasin hoitaa ne itse.
Enkä tainnut olla ainoa täällä jonka pihaan kyseiset kaksi kaivuria ja minidumpperi tulivat...
-W-
-
talonomistaja
- Jäsen

Samoin, kiitos Samuel vinkistä.
Fuktisolit tönöttää pihassa ja urakka alkaa tällä viikolla.
Mainiota!
Fuktisolit tönöttää pihassa ja urakka alkaa tällä viikolla.
Mainiota!