F***ing cold!
Re: F***ing cold!
-26 ulkona menovesi 55, sisällä 21... on se maalämpö niin mukavaa! sähkölasku noin 180€ kuukaudessa sis. lämmön sekä käyttösähkön, laskutus on suoraan kulutuksen mukaan, eli talvella enemmän kesällä ei juurikaan mitään.. Täällä ollaan tyytyväisiä. Öljyä meni ennen 3000 - 3500l / V
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Olisko ensimmäinen kerta kun valehtelevat?RMT58 kirjoitti:Maaliskuuta odotellessa. Foreca lupaa 1.3. Helsinkiin +5, yey
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
-
?keskellä kämmentä
- Jäsen

Vähän auttaa tässä jäätävyydessä, kun laittaa kaikki mahdolliset rullaverhot kiinni.
Meillä on ollut näiden pakkasten ajan suurin osa päivisinkin kokonaan kiinni,
vastaa kuulemma kolmatta lasia,
eikä patterin lämpö mene "kokonaan" kylmän lasipinnan lämmittämiseen.
Kiertovesi noin 57, keskellä olohuonetta 50cm korkeudella noin 19,
nurkista en uskalla mennä mittaileen
eikä patterin lämpö mene "kokonaan" kylmän lasipinnan lämmittämiseen.
Kiertovesi noin 57, keskellä olohuonetta 50cm korkeudella noin 19,
nurkista en uskalla mennä mittaileen
jos ei tee mitään, ei tule vahinkojakaan :)
-
nummentie 434
- Jäsen

Nonniin, kyllä nyt olis käyttöä niille paksuille samettiverhoille ikkunoissa.?keskellä kämmentä kirjoitti:Vähän auttaa tässä jäätävyydessä, kun laittaa kaikki mahdolliset rullaverhot kiinni.
Mulla kun on edelleen puolet asuinhuoneiden ulkopokista remontin alla entisöijän verstaalla, irroitin sisäpokat ja laitoin ne takaisin paikoilleen niin, että painoin samalla sisäpokia vähän suuremmat kuplamuovinpalat välitilan puolelle niin että muplamuovia jäi myös pokien ja karmien rakosten tilkkeeksi.
Nyt näyttäis vähän alkavan lauhtumaan,(kissakin halus tänään jäädä ulos aamulla kun läksin töihin) Aamulla VAAN -20.
Mutta hyvin on tarettu tämäkin koettelemus läpi, Patterit 17 asteessa, pöntölliset paivässä puuta, Lämpötila sisälllä 18- 21 asteessa, sisälämpö ulkoseinillä 17-19 astetta ja sisällä lattianrajassa ulkoseinillä 5-10 plussaa. no tuo +5 on aika vähän kyllä, ja vähän paleli sunnuntai-iltana varpaita, mutta eikö olekin mielemkiintoista, että sen +5 mittasin kamarissa joka on ainoa huone, joka on joskus "remontoitu" nostamalla laudat ylös, lisäämällä villat ja muovi ja laittamalla laudat takaisin?
Sauna vesijohto tosin on jäässä, ja muovinen vesisaavi jäätyi umpeen ja tietysti halki
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Tuntiennuste 1.3.Markku&Rintsikka kirjoitti:Olisko ensimmäinen kerta kun valehtelevat?RMT58 kirjoitti:Maaliskuuta odotellessa. Foreca lupaa 1.3. Helsinkiin +5, yey
08.00 Pilvistä, mahdollisesti vähäistä lumisadetta -9°
14.00 Pilvistä ja poutaa -4°
20.00 Pilvistä ja poutaa -5°
PRKL
Markku&Rintsikka
- Jäsen

No on sentään vähemmän kuin -29.9RMT58 kirjoitti:Tuntiennuste 1.3.Markku&Rintsikka kirjoitti:Olisko ensimmäinen kerta kun valehtelevat?RMT58 kirjoitti:Maaliskuuta odotellessa. Foreca lupaa 1.3. Helsinkiin +5, yey
08.00 Pilvistä, mahdollisesti vähäistä lumisadetta -9°
14.00 Pilvistä ja poutaa -4°
20.00 Pilvistä ja poutaa -5°
PRKL
Mutta toisi kyllä helpotusta puun kulutukseen. Huomenna torstaina kaatuu metsästä seuraava pystyyn kuivanut kuusi
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
Alkaa tuntumaan just tältä: mitä enemmän odotan lupsakoita pikkupakkasia, sitä edemmäs lupaukset niistä siirtyvät.
Taitaa olla ajanhukkaa tällainen toiveajattelu.
Uunit lämpiää meillä edelleen pari kertaa päivässä eikä vilu ole kyllä tullut. Jos on, niin villasukat jalkaan ja viltti hartioille.
Taitaa olla ajanhukkaa tällainen toiveajattelu.
-
nummentie 434
- Jäsen

Jep. Tää on tullut näille säätietotoimistoille vähän jo tavaksi; Sitä yhtä kaunista ja aurinkoista päivää siirretään siinä sääkartalla eteenpäin kerta toisensa jälkeen!
Pientä viluista ihmistä tuolla lailla höynäytetään, ja minkähän takia? Varmana ovat liittoutuneet keskenään nämät Vortum ja Voreka, että kun tänään vielä käännät patterista nupit kaakkoon, niin ei se vielä perikatoon vie, tämähän on talven viimeinen pakkaspäivä, huomisesta alkaen lämpenee...
Tännekin Lohjan kartalle oli ensin luvassa lämmintä +3 astetta 1.3. ja nyt se onkin siirtynyt 2.3. kyllä tästäkin voisi mielensä pahoittaa, jos olisi oikein pikkumainen ihminen.
Pientä viluista ihmistä tuolla lailla höynäytetään, ja minkähän takia? Varmana ovat liittoutuneet keskenään nämät Vortum ja Voreka, että kun tänään vielä käännät patterista nupit kaakkoon, niin ei se vielä perikatoon vie, tämähän on talven viimeinen pakkaspäivä, huomisesta alkaen lämpenee...
Tännekin Lohjan kartalle oli ensin luvassa lämmintä +3 astetta 1.3. ja nyt se onkin siirtynyt 2.3. kyllä tästäkin voisi mielensä pahoittaa, jos olisi oikein pikkumainen ihminen.
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.