Varaajien kytkeminen "sarjaan"

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
rautarunnari
Jäsen
Jäsen

Re: Varaajien kytkeminen "sarjaan"

Viesti Kirjoittaja rautarunnari »

paljonko atmos maksoi ja mikä malli ?
H
Kaikkien alojen erikoisasiantuntija
yläpalo eläkeläinen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja yläpalo eläkeläinen »

Rica Atmos DC 32 GS 3150€ , ja GSE mallina liki tonnin kalliimpi. On varmaan rutkasti parempi tuo GSE. :wink:
rautarunnari
Jäsen
Jäsen

sitten on vielä pelkkä "S". mistä näille löytyisi eroja ? S, GS ja GSE. tuo GS-malli oli esmes slovakias 2700e, mutta S-mallit selkeästi halvempia.

http://www.atmos.cz/english/kotle-001-kotle-na-drevo

linkistä löytyy periaate-ero S- ja GS- malleille. Jos ei muuta eroa ole, kuin kuvassa oleva, niin S-malli riittäisi aivan mainiosti.

H
Viimeksi muokannut rautarunnari, La Helmi 19, 2011 4:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rautarunnari
Jäsen
Jäsen

rican vastaus kysymykseen:
"Hei, meillä myytävät puukattilat ovat GS ja GSE-mallit. Molemmissa on samanlaiset keraamiset arinat ja palopesät.
GSE on hyötysuhteeltaan vähän parempi rakenteensa ansiosta, jos haluaa sen parhaan. GS- malli on edullisempi.
Kätännössä erot ovat melko pieniä ja molempiin ovat asiakkaat olleet erittäin tyytyväisiä. "
jari h
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jari h »

rautarunnari kirjoitti:vaikka heti :)
paku tarvittais tai pitäisi tilata, kun ei peräkärryllä saa vetää kuin 500 kerrallaan. yksi tommoinen 32 tai 40kw menis just.
H
Jos täältä lännestä ajais sen kautta etelään... Pitäis varmaan saada isompi kimppa, että kannattais hakea itse. Mut ei kai rahtikaan ihan kauheasti maksa? Mä olen kuitenkin vielä kahden vaiheilla, että tuenko kotimaista teollisuutta vai säästänkö rahaa. Jos laskee, että lisähinta lisää takaisinmaksuaikaa vuodella, niin ei ole paha.
jari h
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jari h »

diipadaapa kirjoitti:entä jos teetättää sopivan korkuisen akvalla ?
Onko mitään tietoa hinnoista? Missä vain teetettynä. Meneeköhän se näin kuin ajattelin, että ensimmäiseksi varaajaksi ostaisi "kunnollisen" kaikilla tarvittavilla yhteillä ja toiseksi varaajaksi "pelkän" säiliön ilman kierukoita ja muita. Mistä saisi tällaisen edullisimmin?
sawotta
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja sawotta »

http://www.hemeltron.fi/fi/component/vi ... gory_id=72

Tekevät mittojen mukaan.

Olen itse laittamassa tämän viikon/seuraavan viikon aikana tiedustelua varaajasta mittojen mukaan.
Vastaa Viestiin