Laittakaahan paikkakunta ilmoituksen otsikkoonkin, niin selviää nopeasti tuotteen sijainti.
Viestit poistaa moderaattorit tai minä.
Kun tuote on myyty/ostettu tms, voi ilmoittaja vaihtaa ilmoituksen otsikon esimerkiksi muotoon "saa poistaa", "myyty" tms., jolloin tiedämme että ketjun voi poistaa.
Ari kirjoitti:
Kun tuote on myyty/ostettu tms, voi ilmoittaja vaihtaa ilmoituksen otsikon esimerkiksi muotoon "saa poistaa", "myyty" tms., jolloin tiedämme että ketjun voi poistaa.
Onko tässä joku aikaraja jonka jälkeen omaa topiccia ei voi muokata? Eli ei voi merkitä "saa poistaa" kun ei päääse muokkaamaan ilmoitusta.
lehmikangas kirjoitti:
Onko tässä joku aikaraja jonka jälkeen omaa topiccia ei voi muokata? Eli ei voi merkitä "saa poistaa" kun ei päääse muokkaamaan ilmoitusta.
Piti olla asetukset kunnossa... Tein muutoksia. Voisitko testata, että onnistuuko nyt oman viestin poistaminen?
Oman myöhemmän vastauksen omaan topicciin onnistuin poistamaan. Mutta itse topiccia (tai ensimmäistä viestiä) en voi poistaa. En edes uusissa aloituksissa. Tein testi osiolle uuden ketjun kokeeksi.
lehmikangas kirjoitti:Oman myöhemmän vastauksen omaan topicciin onnistuin poistamaan. Mutta itse topiccia (tai ensimmäistä viestiä) en voi poistaa. En edes uusissa aloituksissa. Tein testi osiolle uuden ketjun kokeeksi.
Näin näyttää olevan, eikä sitä voi muuttaa. Katsotaan muuttuuko ominaisuus seuraavan suuremman päivityksen yhteydessä.