vois sen helpommallakin tehdä

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
csinos
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://rajalanremontti.blogspot.com/
Viesti:

vois sen helpommallakin tehdä

Viesti Kirjoittaja csinos »

Kuka muu on tuon otsikon lauseen kuullu vähintään riittävän monta kertaa ja missä tilanteessa?

Itselläni se on kävelly vastaan lukuisia kertoja sen jälkeen, kun muutin lasten kanssa tänne mettän keskelle ja aloin tehdä asioita itse. Parhaiten näistä 'helpoimmalla tekemisen' kommenteista on jääny mieleen, kun kunnostin joitain vuosia sitten vanhoja, hevosvetoisia maankääntölaitteita, palauttelin hevoselle mieliin valjastusta (entinen ravuri siis) ja lopulta käänsin hevosta apuna käyttäen vanhan pellon ja perustin siihen kasvimaan. Muutama tuttu piti umpihulluna kun 'saahan niitä rehuja toriltakin ostettua' :lol: Saa juu, mut ne ei ole sillon omalta pihalta ja sinne torillekin tulee yli 50km matkaa.. :-D
KMS
Jäsen
Jäsen

Re: vois sen helpommallakin tehdä

Viesti Kirjoittaja KMS »

Saoisin, että sen verran asiallinen meininki sielläpäin, että tosta on vaikea pistää paremmaksi:-)

k
TimoAB
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TimoAB »

Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat? :lol:
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
csinos
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://rajalanremontti.blogspot.com/
Viesti:

Viesti Kirjoittaja csinos »

TimoAB kirjoitti:Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat? :lol:
Jos noi koirat vois opettaa ojaa kaivamaan..? :lol:
Hirsinööri
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hirsinööri »

TimoAB kirjoitti:Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat? :lol:
Taas viime kesänä tuli putkia kaivettu lapion ja kangen avustuksella ( mukavaa välihommaa katon rakenuksen ohessa).
Pahinta on toimelias tietämättömyys.
Vastaa Viestiin