Itselläni se on kävelly vastaan lukuisia kertoja sen jälkeen, kun muutin lasten kanssa tänne mettän keskelle ja aloin tehdä asioita itse. Parhaiten näistä 'helpoimmalla tekemisen' kommenteista on jääny mieleen, kun kunnostin joitain vuosia sitten vanhoja, hevosvetoisia maankääntölaitteita, palauttelin hevoselle mieliin valjastusta (entinen ravuri siis) ja lopulta käänsin hevosta apuna käyttäen vanhan pellon ja perustin siihen kasvimaan. Muutama tuttu piti umpihulluna kun 'saahan niitä rehuja toriltakin ostettua'
vois sen helpommallakin tehdä
- csinos
- Jäsen

- Kotisivu: http://rajalanremontti.blogspot.com/
- Viesti:
vois sen helpommallakin tehdä
Kuka muu on tuon otsikon lauseen kuullu vähintään riittävän monta kertaa ja missä tilanteessa?
Itselläni se on kävelly vastaan lukuisia kertoja sen jälkeen, kun muutin lasten kanssa tänne mettän keskelle ja aloin tehdä asioita itse. Parhaiten näistä 'helpoimmalla tekemisen' kommenteista on jääny mieleen, kun kunnostin joitain vuosia sitten vanhoja, hevosvetoisia maankääntölaitteita, palauttelin hevoselle mieliin valjastusta (entinen ravuri siis) ja lopulta käänsin hevosta apuna käyttäen vanhan pellon ja perustin siihen kasvimaan. Muutama tuttu piti umpihulluna kun 'saahan niitä rehuja toriltakin ostettua'
Saa juu, mut ne ei ole sillon omalta pihalta ja sinne torillekin tulee yli 50km matkaa.. 
Re: vois sen helpommallakin tehdä
Saoisin, että sen verran asiallinen meininki sielläpäin, että tosta on vaikea pistää paremmaksi:-)
k
k
Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat? 
NOTE! Tämän remontointiaiheisen tekstin on kirjoittanut samettihousuhumanisti. Lähdekritiikki kunniaan.
- csinos
- Jäsen

- Kotisivu: http://rajalanremontti.blogspot.com/
- Viesti:
Jos noi koirat vois opettaa ojaa kaivamaan..?TimoAB kirjoitti:Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat?
-
Hirsinööri
- Jäsen

Taas viime kesänä tuli putkia kaivettu lapion ja kangen avustuksella ( mukavaa välihommaa katon rakenuksen ohessa).TimoAB kirjoitti:Tanakkaa perinnemeininkiä. Ens kesänä ehkä lapiolla itse kaivetut salaojat?
Pahinta on toimelias tietämättömyys.