Tarkoitus olisi jakaa yläkerran isompi huone kevyillä väliseinillä jotta lapsille saadaan omat sopet. Keittiö on talossa tuusittu ja ikkunat vaihdettu uusiin. Ajatus on asustella talossa vähintään 1,5 vuotta ennenkuin tekisimme kellarin sauna- ja pesutiloihin muutosta. Öljysäiliö olisi mahdollisesti vaihdettava suht pian ja joitain sähkötöitä ihan turvallisuuden takia tehtävä. Foorumin kautta saimme varattua taloon alkuperäiset palotikkaat ja samalla periaatteella pyrimme kaikessa etenemään, kierrätyksellä.
Olemme päälle kolmekymppinen pariskunta kolmella lapsella ja kolmella kissalla. Tie on kulkenut kerrostaloista paritaloon ja nyt siis tuohon ihastuttavaan rintamamiestaloon.

