Foorumilaisten tapaaminen Lohjalla?

Rintamamiestaloista ja muusta
kukkis
Jäsen
Jäsen

Foorumilaisten tapaaminen Lohjalla?

Viesti Kirjoittaja kukkis »

Otsikon mukaisesti, olisiko kiinnostusta tavata ja turista Lohjalla? Stadin tapaaminen meni iteltä, taas, sivu suun. Viimeksi meitä oli pieni, mutta puhelias joukko Opus K:ssa. Siellä voitais taas nähä.. Ajankohta ehdotuksia tossa; 2.2 klo 19.00, 9.2 klo 19.00 ja 16.2 klo 19.00.. Ja eiköhän sieltä kabinetin saa taas varattua.
Ite kun tekee, niin tulee mitä sattuu...
Norppa72
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Re: Foorumilaisten tapaaminen Lohjalla?

Viesti Kirjoittaja Norppa72 »

Hyvä Kukkis, kannatetaan! Mä jo luulin, että mut tarvitsee itse aloittaa tää viestiketju mutta sä ehdit ensin. :) :)
Noista näyttäs sopivan melko hyvin mikä vain, joten katsotaan miten muille sopii. Ihan mahtavaa - jos tapaaminen
järjestyy täällä Lohjalla - en malta odottaa että pääsen "Me remontoijat" - tapaamiseen. :D
" Kun itse tekee, niin sen näköistä siitä sitten tulee. " http://harrastelijatharjulla.blogspot.com/
kukkis
Jäsen
Jäsen

tääl tavattiin reilu vuos sitten. Ja tapaaminenhan on Lohjalla, ku ite sitä ehotin ja kannatettukkin on;) Vesahy tais viimeks ehottaa Unkan baaria, mut sinne on niin pitkä matka.. Lisää kommentteja vaan..
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Tulen toki, jos suinkin vaan pääsen. Riippuu päivämäärästä ja viikonpäivästä. Maanantait eivät ainakaan sovi, mutta älkää minun takiani alkako allakkaa rukkaamaan, sen verran epävarmana tapauksena minua voi pitää.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
kukkis
Jäsen
Jäsen

:-D
Noi on kaikki keskiviikkoja.. Tuuhan mukkaan vaan, tällä kertaa. Vai onko olutseuran tahi muun buukkauksia samoille päiville..
matrismik
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja matrismik »

Ihan vinkkinä voisi tulla enemmänkin ihmisiä laajemmalta alueelta jos päivä osuisi viikonloppuun eikä keskiviikoksi. Esimerkiksi Helsingin tapaamiseen ennen joulua Admin Ari tuli Pohjanmaalta asti ja eikä "Kongon Kuningas" Otokaan Uudeltamaalta ole.. Toki jos tapaamisen haluaa pitää paikallisena tuo on aika tehokas keino.
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

100 varmasti paikalla, jos vain luoja suo ja säät sallii. Sopii mikä päivä tahansa. Opus-K taitaa olla vaan pe-la aikas täynnä. Toki kivahan se olisi olla pe-la niin voisi tosiaan tulla muitakin, kuin lähi rintsikkalaiset (Itsellä tosin on välillä viikollakin vapaata ja viikonloppuisin töitä). Kukkis lyö vain päivä lukkoon ja ilmoita se.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
mikko9000
Uusi jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko9000 »

Hieno homma mukana ollaan, samalla pääsee tutustumaan paikalliseen. Ilmoitelkaa vain päivä milloin.
kukkis
Jäsen
Jäsen

No nähdään sit 2.2 klo 19.00 alkaen! Tsekkaan viel ton kabinetin tilanteen.. Ja jos sitten seuraava ois viikonloppuna, vaikka tossa keväämmällä..
nummentie 434
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja nummentie 434 »

Mäkin liityn joukkoon sit keväämmäällä, jos vaikka perjantaille tai vkl. vielä sattuis, vois ottaa ehkä jopa kaksi olutta, ja kun on valosaa näkee mennä kotio vähän myöhemminkin. :-)
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Pamela
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Pamela »

Minä myös mukana keväämmällä, tuo 2.2. ei mahdu muihin aikatauluihin :-(. Kukkikseltako minä hain sen sohvan? Taidan olla olusen velkaa ..
kukkis
Jäsen
Jäsen

Opus K:ssa on kabinetti tuolloin varattu paikalliselle olutseuralle. Mutta me mahdumme pubin puolelle.. Ellei nyt valtaisaa väenpaljoutta tule. Laitetaan pari pöytää yhteen, niin riittänee tälle kokoonpanolle. Keväämmällä sitten joku pe- tai la-ilta ni voi olla myöhempään. Ja sitä ennen vaikka talkoot jossain;) Ja Pamela; multa taisit hakea soffan. Ja ei mitään velkaa, se oli hakuhinnalla myyty:)
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Tulossa olen, vaikka taas suoraan töistä. Eli pakalla klo 19.00
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Norppa72
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Norppa72 »

kukkis kirjoitti:Opus K:ssa on kabinetti tuolloin varattu paikalliselle olutseuralle. Mutta me mahdumme pubin puolelle.. Ellei nyt valtaisaa väenpaljoutta tule. Laitetaan pari pöytää yhteen, niin riittänee tälle kokoonpanolle. Keväämmällä sitten joku pe- tai la-ilta ni voi olla myöhempään. Ja sitä ennen vaikka talkoot jossain;) Ja Pamela; multa taisit hakea soffan. Ja ei mitään velkaa, se oli hakuhinnalla myyty:)
Heh heh, mä olinkin ajatellut, että pitääkö ohjelmalliseksi numeroksi ehdottaa kierrosta Metsolankadulla. Kaikkihan on vielä houkuttelevan koskematonta..paitsi pieni osa eteisen seinästä josta halusin lastulevykaapin pois edestä, ja takaa paljastuikin levytöntä lautaseinää ja teräsputki.. :-D " Miten avaisitte tän ullakon..?" "Mutta entä sitten sähkötyöt?" Ja katsokaa tätä keittiön ikkunaa. Haluaisin palauttaa sen entiseen kokoonsa mutta miten käy sitten pöytätason?" "Täällä taas on kylpyhuone, kuivattuna ja avattuna - vailla minkäänlaista suunnitelmaa.."...Ja mitäpä tulee mieleen avotakasta joka on rakennettu pönttöuunin tilalle..?" En sitten tiedä olisivatko ideat ja kommentit parempia ennen vai jälkeen OpusK:n. :) :) Mutta siis paikalle tulemme, ja onpa tosi mukava tutustua "alan ja ilmeisesti myös alueen" ihmisiin!
" Kun itse tekee, niin sen näköistä siitä sitten tulee. " http://harrastelijatharjulla.blogspot.com/
kukkis
Jäsen
Jäsen

Jos ekaks kierros Metsolankadulla ja kommentit sielä. Opuksessa niitä voi sitten jalostaa ja voi tulla kovinkin lennokkaita ajatuksia:) No joo. Katsellaan talkoita ja paikallisneuvontaa tuonnempana.. Vinkkejä varmasti on kuitekin luvassa! Ja teretulemast vaan!
Lukittu