Tunnustettakoon heti, että meillä ei ole rintsikkaa, mutta vanha talo kuitenkin 1800-luvun lopun torppa jota sitten on laajennettu n. 50-luvulla. Tähän oli tehty remonttia(valitettavasti) ja sitä olemme joutuneet purkamaan ja tekemään homman uudestaan
Meitä odottaa yläkerrassa liisteröintiurakka ja vielä varmistelisin tota vehnäjauholiisterin tekoa..
Eli:
Onko väliä kauanko sitä liisteriä keittää, 15 minuuttia vai tunti?
Kuinka kauan säilyy, päivän vai pari?
Olenko ymmärtänyt oikein, että huopaleijonan päälle kannattaa tehdä vähän löysempää?
Ennen sanomalehtien laittoa, kuinka kauan on hyvä kuivua?
Ollaan tutkittu aiheen ketjuja mitä on löydetty, mutta vielä noi edellämainitut jutut jäi epävarmaksi .



