mikä lämmitys öljy
- wikumies
- Jäsen

mikä lämmitys öljy
moi mikä olisi halvin laatu käyttää vanhassa jämä 216 kattilassa poltin oil junior 1998 l10 viime öljy tuli kalliiksi joku lisäaineilla se oli ps tankki sisällä siis kesälaatu
Re: mikä lämmitys öljy
Tarjousten mukaan?
En itse ole ainakaan löytänyt mitään halvinta ratkaisua. Tilaukset olen tehnyt tarjouskyselyn pohjalta.
PS. Pilkut ja pisteet helpottaisi pirusti tuota luetun ymmärtämistä.
En itse ole ainakaan löytänyt mitään halvinta ratkaisua. Tilaukset olen tehnyt tarjouskyselyn pohjalta.
PS. Pilkut ja pisteet helpottaisi pirusti tuota luetun ymmärtämistä.
öljyllä lämmittäminen on kallista
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
-
Suomela, Pietinalho
- Uusi jäsen
Sybimar Oy, Uusikaupunki. Tekevät kalanperkeistä lämmitysöljyä. Oli jossain vaiheessa n. 20 c/l halvempaa kuin pö.
- wikumies
- Jäsen

tuntuu olevan melkoiset, hinnan erot lämmitysöljyissä. 
Viimeksi muokannut wikumies, Ke Joulu 29, 2010 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
tessu
Jep viimeks kun meijän tankki täytettiin jo vuosia sitten oli Seolla halvin hinta kesälaatua,netistä kun kattoo polttoöljynet hakusanalla (muistaakseni) löytää päivän hinnat,nyt tosin kun tuli mullekin uus kattila olen polttanu pelkkää puuta eikä poltin ole ees paikallaan,sähkövastuskin on mutta sieltäkin sulakkeeet löysällä.
Puu on hyvä jos sitä on omasta takaa mutta sekään ei sit lämmitä jos ei joku sitä pesään lapa tai ole varaajaa,hitsi kun ei ole mullakaan se ois kyl hyvä sijoitus kunhan vaan mahtuis johonkin.
Sattus löytää jostai läheltä käytetyn pienen muovisen öljytankin noin niinku varalle niin sais lopputilaan sen varaajan kun ottais ton ison peltitankin pois,saa nähdä millä tulevaisuudessa lämmitetään?
Puu on hyvä jos sitä on omasta takaa mutta sekään ei sit lämmitä jos ei joku sitä pesään lapa tai ole varaajaa,hitsi kun ei ole mullakaan se ois kyl hyvä sijoitus kunhan vaan mahtuis johonkin.
Sattus löytää jostai läheltä käytetyn pienen muovisen öljytankin noin niinku varalle niin sais lopputilaan sen varaajan kun ottais ton ison peltitankin pois,saa nähdä millä tulevaisuudessa lämmitetään?
Mulla on öljysäiliö ulkona maan alla, ja kesälaadun kanssa ei ole ollut ongelmia.