mikä lämmitys öljy

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
Vastaa Viestiin
wikumies
Jäsen
Jäsen

mikä lämmitys öljy

Viesti Kirjoittaja wikumies »

moi mikä olisi halvin laatu käyttää vanhassa jämä 216 kattilassa poltin oil junior 1998 l10 viime öljy tuli kalliiksi joku lisäaineilla se oli ps tankki sisällä siis kesälaatu
DonJenzus
Jäsen
Jäsen

Re: mikä lämmitys öljy

Viesti Kirjoittaja DonJenzus »

Tarjousten mukaan?
En itse ole ainakaan löytänyt mitään halvinta ratkaisua. Tilaukset olen tehnyt tarjouskyselyn pohjalta.

PS. Pilkut ja pisteet helpottaisi pirusti tuota luetun ymmärtämistä.
öljyllä lämmittäminen on kallista
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
Suomela, Pietinalho
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Suomela, Pietinalho »

Sybimar Oy, Uusikaupunki. Tekevät kalanperkeistä lämmitysöljyä. Oli jossain vaiheessa n. 20 c/l halvempaa kuin pö.
wikumies
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja wikumies »

tuntuu olevan melkoiset, hinnan erot lämmitysöljyissä. :roll:
Viimeksi muokannut wikumies, Ke Joulu 29, 2010 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tessu

Viesti Kirjoittaja tessu »

Jep viimeks kun meijän tankki täytettiin jo vuosia sitten oli Seolla halvin hinta kesälaatua,netistä kun kattoo polttoöljynet hakusanalla (muistaakseni) löytää päivän hinnat,nyt tosin kun tuli mullekin uus kattila olen polttanu pelkkää puuta eikä poltin ole ees paikallaan,sähkövastuskin on mutta sieltäkin sulakkeeet löysällä.
Puu on hyvä jos sitä on omasta takaa mutta sekään ei sit lämmitä jos ei joku sitä pesään lapa tai ole varaajaa,hitsi kun ei ole mullakaan se ois kyl hyvä sijoitus kunhan vaan mahtuis johonkin.
Sattus löytää jostai läheltä käytetyn pienen muovisen öljytankin noin niinku varalle niin sais lopputilaan sen varaajan kun ottais ton ison peltitankin pois,saa nähdä millä tulevaisuudessa lämmitetään?
Zener
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Zener »

Mulla on öljysäiliö ulkona maan alla, ja kesälaadun kanssa ei ole ollut ongelmia.
Vastaa Viestiin