Komeampi puolisko pelaa lätkää ja perhokalastaa. Ehti se tänäkin kesänä olla 3 viikkoa Lapissa, minä sillä aikaa entisöin ikkunat kaikessa rauhassa. Pieni breikki tekee parisuhteelle aina hyvää
Mitä palstalaiset harrastavat?
Toistaiseksi menee vapaa-aika talon parissa, mikä onkin ihan mukava vastapaino istumatyölle. Lenkkeilen, hikoilen bodypumpissa (projektin nimi on "Jennifer Lopezin peppu"), ahmin sisustuslehtiä ja roskakirjallisuutta. Suunnittelen, ideoin, kokeilen ja kehittelen. 4- ja 6-vuotiaat neidit pitävät hyvin liikkeessä ja jalat maassa.
Komeampi puolisko pelaa lätkää ja perhokalastaa. Ehti se tänäkin kesänä olla 3 viikkoa Lapissa, minä sillä aikaa entisöin ikkunat kaikessa rauhassa. Pieni breikki tekee parisuhteelle aina hyvää
Muutoin koitetaan ottaa elämä aika lungisti.
Kiva värkkäillä kaikenlaista! Olipa mielenkiintoinen sivu tuo Villa Höyrylinna!
Todella uskomaton .Laitoin sen kirjanmekkeihini ,että pääsen lukemaan sitä uudelleenkin.
Omista harrastuksistani alla:
http://personal.inet.fi/koti/ekkevaari/
Todella uskomaton .Laitoin sen kirjanmekkeihini ,että pääsen lukemaan sitä uudelleenkin.
Omista harrastuksistani alla:
http://personal.inet.fi/koti/ekkevaari/
Vaimo kuntoilee ja shoppailee meiän pikkuneidin kanssa. Itellä harrasteet jää perinteisten työkalujen ja menetelmien selvittämiseen ja ihastelemiseen, ölberin juontiin, tämän ja muiden rakentamiseen liittyvien palstojen seurailuun (joista tämä ehdottomasti paras) ja niin... Kai se tämä RMT asuminen on se pääharrastus 
tsaa
lastenhoito....
vaimonhoito...
talonhoito...
tontinhoito...
autonhoito...
mopojen hoito...
polkupyörien hoito...
Zen ja moottoripyöräily...
Harrikan ja museojenkin rakentelu...
koripallon peluu...
ja keskarin lipitys...
ja ylensyönti..
t:ei vapaa-ajan ongelmia kun eipä aikaakaan kun ei vapaa-aikaakaan..
p.s. prkl,......mä mitään saa aikaan(kaan)...
vaimonhoito...
talonhoito...
tontinhoito...
autonhoito...
mopojen hoito...
polkupyörien hoito...
Zen ja moottoripyöräily...
Harrikan ja museojenkin rakentelu...
koripallon peluu...
ja keskarin lipitys...
ja ylensyönti..
t:ei vapaa-ajan ongelmia kun eipä aikaakaan kun ei vapaa-aikaakaan..
p.s. prkl,......mä mitään saa aikaan(kaan)...
If I had to explain, You would not understand
Ei ole ajankäyttö ongelmia, kun joutuu käymään töissä ja kotona on kohta kaksi pientä lasta.
Ja jos jotain aikaa jää, niin se menee sitten tämän talon kohentamiseen.
No oikeesti tulee harrastettua myös moottoripyöräilyä mikä nyt on ollut tosiaan hieman vähäisempää muutamana männä kesänä.
No oikeesti tulee harrastettua myös moottoripyöräilyä mikä nyt on ollut tosiaan hieman vähäisempää muutamana männä kesänä.
Ensimmäinen hullunmerkki, jos luulee itseään viisaaksi.