Kokemuksia Bauhaussin Flex-Kirahvikopiosta?
Kokemuksia Bauhaussin Flex-Kirahvikopiosta?
Tuollainen osui silmään eilen, hinta ei ollut paha, jos en väärin muista niin alle 150,-e. Onko kukaan sattunut sellaista ostamaan? Houkuttaisi kyllä kun on hiottavana melkoinen määrä gyprocseinää.
-
lehmikangas
- Jäsen

Re: Kokemuksia Bauhaussin Flex-Kirahvikopiosta?
Eipä itselle sanonut tuo oikein mitään. Jos joku muukin on pihalla, niin kyseessä joku tämän tyyppinen kampe:

Joo, olisko oikea termi seinähiomakone, mutta veikkaisin että ne jotka noihin ovat törmänneet puhuvat kiraffista.
En ole itse käyttänyt, joten ei kokemusta. Mutta ihan perinteinen hiominenkin on mielestäni aika helppoa varren päässä olevalla hiomalätkällä. Tärkeämpää kuin hiomisen helpottaminen koneella on mielestäni että käyttää hyvin hioutuvaa kittiä (oman kokemuksen mukaan esim Vetonit LR+ hioutuu tosi helposti) ja ennenkaikkea ei levitä sitä liikaa jolloin hiomiseksi riittää pari pyyhkäisyä. En itselleni kyllä ostaisi nurkkiin tielle jollei kymmentä taloa aio kitata.
Kirahvin käyttämisen etu on että siihen saa imurin kiinni. Ei tule pölyä ilmaan. Jos on äkäinen vaimo, niin sitten kannattaa hommata.
Tässä on juurikin nyt se ongelma, että vaimo ei pääse siivoamaan joten se pitää tehdä itse... Tehtiin työnjako niin, että minä remppaan "uutta" kämppää ja emäntä hoitaa sitten nykyisen kodin ja jälkikasvun. Mutta tosiaan tuo pölyhomma on itselläkin se suurin syy, jos en ihan väärin muista hinta oli jotain 129,-e ja siinä taisi olla se 5v takuukin.Kulju kirjoitti:Kirahvin käyttämisen etu on että siihen saa imurin kiinni. Ei tule pölyä ilmaan. Jos on äkäinen vaimo, niin sitten kannattaa hommata.
Joo, ihan hyvä huomio. Mutta onkos tuossa Bauhausin kirahvissa imuriliitäntää? Itse olen Bauhausista ostanut niitä pyöreitä isoja hiomalaikkoja Feiniin pilkottavaksi ja niissä ei reikiä ollut.Kulju kirjoitti:Kirahvin käyttämisen etu on että siihen saa imurin kiinni. Ei tule pölyä ilmaan. Jos on äkäinen vaimo, niin sitten kannattaa hommata.
Tuli sitten jo ostettua, 139,- egee oli se hinta. Pikkuisen raskaan tuntuinen kun kaupassa hypistelin mutta otetaan se sitten kuntoilun puolesta. On siinä imuriliitäntä, se runko on putki ja hiomalaikan ympärillä on sitten kotelo jonka reunoissa on harjakset. Eli pöly imetään laikan reunoilta, eikä niitä reikiä tarvita. Huomenna olis tarkoitus kokeilla tositoimissa.
Toistaiseksi vois sanoa, et suht hyvä ostos. Kahva on vähän turhan paksu jopa meikäläisen näpeille mutta kyllä sen kanssa voi elää. nauhoitettua gyprocseinää saa hiottua vauhdikkaasti ilman tikkaita ja pölyä.