minulla on tämä saitti ollut niin tärkeä, että tuntui, että jotain pitäisi tehdä kiitokseksi. Minulla on vielä sellaista tämä remppa ollut, että kun rakentelen yksin, niin tuntui alussa siltä, että jokaisella oli mielipiteensä sanottavana. Näitä riittää vielä tänä päivänä mutta nyt on jo tieto sen verran vahvalla pohjalla, että uskaltaa jo sanoa vastaan ja reilusti

Jos mä jotain luulin tietäväni rakentamisesta rak.oppia lukeneena niin piti kaikki heittää romukoppaan kun ostin tämän Villa Haga:n.
Myöhemmin syksyllä alkoi siintää ajatus yhteisestä miitingistä ja seurasin mielenkiinnolla keskusteluja ja juuri tästä aiheesta. Mulla oli jo mielessä se, että voisin järjestää jotain ja ehkäpä Älänne olisi sopiva paikka. Monet kun innostuvat tapaamisesta mutta se paikka ja käytännön järjestelyt aiheuttavat monelle ylimääräistä päänsärkyä

. Minulla tämä taas käy ihan työstä, näitä koulutuksia/palavereita järjestelen vähän väliä

joten tämä ei aiheuta mitään ylimääräistä hommaa paitsi saunojen lämmitys mutta sehän on minulla jo hallussa
No, ensi kesään, sitten viimeistään tavataan ellei joku ehdi ensin.
Ai niin, nyt on kuvaukset ohi, täräytin käydä Rovaniemellä, jossa oli hesarin toimittaja (huomisessa eli su lehdessä juttua) ja sit oli Lapin radio:n haastattelu, joka on vieläkin arkisto-puolella netissä. Siellä häslää Villa Haga:n haltija ja jakso tulee ulos syksyn aikana. Tämä Menolippu alkaa nyt kakkosella torstaina, silloin on eka pariskunta ja klo 21. En vielä tiedä milloin me ollaan esillä mutta 13 jaksoa on, joten varmaan syksyn aikana