Rintsikkamiitti?

Rintamamiestaloista ja muusta
madde
Jäsen
Jäsen

Ööh, tuota

Viesti Kirjoittaja madde »

Niin sitä vain, että minulla on ollut monta krt mielessä, että meidän kunnan mökki tai oikeastaan hirsitalo olis oiva kohde tapaamiselle. Se sijaitsee Varpaisjärven ja Rautavaaran rajalla, järven rannalla, 6h ja tosi iso tupa ja sitten rannassa tavallinen sauna ja vieressä savusauna. Näihin mahtuu yhteensä noin 25 henkeä, eivät siis ole sieltä pienimmästä päästä..

Samalla rannalla leirintäalue, jossa polttopuita ja puhdasta kaivovettä. Jokaisessa huonessa kerrossängyt, johon mahtuu nukkumaan yhteensä 15-20 henkeä. Vuokra ei olisi päätä huimaava.. Vietän siellä aina juhannukset, keskellä korpea mäntymetsän keskellä. Talon pihalla grillikota ja kaksi ulkohuussia.. Paikka sijaitsee siis Älänteellä, jossa on ympäristökeskuksen toteuttamia luontopolkuja etc.

Tällaista on vain joskus käynyt mielessä, mikäli osa porukasta tulis asuntovaunuilla ym. niin ensi kesänä voisin järjestää miitin.

Tällaisia pohdintoja tällä krt :wink:
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
sirpa
Jäsen
Jäsen

miitti

Viesti Kirjoittaja sirpa »

Kuulostais kyllä tosi kivalta ajatukselta ja etenkin, että olis mahdollisuus majottautua leirintäalueelle - ei oo kuitenkaan kiva olla kenenkään ´vaivoina´.
Sais varmaan kummasti uutta motivaatiota ja pontta rempparalloihin- ja tietty uusia ideoita ja monipuolisia neuvoja - välillä kun tuntuu, että fiilikset ja voimat on aika sipissä (neljäs vuosi ko. rumbaa menossa), vaikka kuitenkin mielessä siintää se visio siitä ´jokseenkin valmiista kodista´.
Enpä silti muuhun vaihtaisi tätä nykyistä elämänmuotoa ikuisena rintsikkaremppaajana
:lol: , joten jos homma etenee ja jos vaan aikataulut pelittää, niin mukana ollaan!
madde
Jäsen
Jäsen

niin no

minulla on tämä saitti ollut niin tärkeä, että tuntui, että jotain pitäisi tehdä kiitokseksi. Minulla on vielä sellaista tämä remppa ollut, että kun rakentelen yksin, niin tuntui alussa siltä, että jokaisella oli mielipiteensä sanottavana. Näitä riittää vielä tänä päivänä mutta nyt on jo tieto sen verran vahvalla pohjalla, että uskaltaa jo sanoa vastaan ja reilusti :lol: Jos mä jotain luulin tietäväni rakentamisesta rak.oppia lukeneena niin piti kaikki heittää romukoppaan kun ostin tämän Villa Haga:n.

Myöhemmin syksyllä alkoi siintää ajatus yhteisestä miitingistä ja seurasin mielenkiinnolla keskusteluja ja juuri tästä aiheesta. Mulla oli jo mielessä se, että voisin järjestää jotain ja ehkäpä Älänne olisi sopiva paikka. Monet kun innostuvat tapaamisesta mutta se paikka ja käytännön järjestelyt aiheuttavat monelle ylimääräistä päänsärkyä :lol: . Minulla tämä taas käy ihan työstä, näitä koulutuksia/palavereita järjestelen vähän väliä :wink: joten tämä ei aiheuta mitään ylimääräistä hommaa paitsi saunojen lämmitys mutta sehän on minulla jo hallussa :lol:

No, ensi kesään, sitten viimeistään tavataan ellei joku ehdi ensin.

Ai niin, nyt on kuvaukset ohi, täräytin käydä Rovaniemellä, jossa oli hesarin toimittaja (huomisessa eli su lehdessä juttua) ja sit oli Lapin radio:n haastattelu, joka on vieläkin arkisto-puolella netissä. Siellä häslää Villa Haga:n haltija ja jakso tulee ulos syksyn aikana. Tämä Menolippu alkaa nyt kakkosella torstaina, silloin on eka pariskunta ja klo 21. En vielä tiedä milloin me ollaan esillä mutta 13 jaksoa on, joten varmaan syksyn aikana :wink:
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
maanma
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja maanma »

Tuleeko miittiä sinnepäin? Nyt alkaisi olemaan ajankohtaista päättää ajankohdasta. :-)
madde
Jäsen
Jäsen

Aivan

Minäpä alan selvittämään milloin Älänne olis vapaa :-D . Varmaan kesä-heinäkuu ja vkl, jolloin mahdollisimman moni pääsis..

Palataan ensi viikon alkupuolella astialle :D
-Madde-
Vastaa Viestiin