Sain tarjouksen 60m2 yläpohjasta, johon puhalletaan 300mm kerros ~ 18m3 Knauffin 12kg/m³ W/mk 0,042 VTT villaa..
Hinta on 29eur/m3 ja toimituskulujen kanssa 622eur josta saa suunnilleen puolet kotitalousvähennykseen.
Onko paha hinta?
Puhallusvillan hinta..
Re: Puhallusvillan hinta..
Knauff tavara on ilmeisesti jotain kivivillaa mutta tässä kuitenkin vertailun vuoksi.seesam kirjoitti:Sain tarjouksen 60m2 yläpohjasta, johon puhalletaan 300mm kerros ~ 18m3 Knauffin 12kg/m³ W/mk 0,042 VTT villaa..
Hinta on 29eur/m3 ja toimituskulujen kanssa 622eur josta saa suunnilleen puolet kotitalousvähennykseen.
Onko paha hinta?
Hain itse juuri rautakaupasta ekovillaa 13,5 eur säkki.
Yläpohjaan puhallettaessa menekki on 2 säkkiä kuutio.
Puhalluskoneen sai mukaan veloituksetta.
Työn tein itse, helppo ja nopea homma joskin pölyinen... :)
Eli tosta voi päätellä, että ei kannata itse puhaltaa ollenkaan.miikkajo kirjoitti:Knauff tavara on ilmeisesti jotain kivivillaa mutta tässä kuitenkin vertailun vuoksi.seesam kirjoitti:Sain tarjouksen 60m2 yläpohjasta, johon puhalletaan 300mm kerros ~ 18m3 Knauffin 12kg/m³ W/mk 0,042 VTT villaa..
Onko paha hinta?
Hain itse juuri rautakaupasta ekovillaa 13,5 eur säkki.
Yläpohjaan puhallettaessa menekki on 2 säkkiä kuutio.
Puhalluskoneen sai mukaan veloituksetta.
Työn tein itse, helppo ja nopea homma joskin pölyinen... :)
= 27 euroa kuutio.miikkajo kirjoitti:Hain itse juuri rautakaupasta ekovillaa 13,5 eur säkki.
Yläpohjaan puhallettaessa menekki on 2 säkkiä kuutio. ...
= n. 34,50 euroa kuutioseesam kirjoitti:... 18m3 Knauffin 12kg/m³ W/mk 0,042 VTT villaa.. Hinta on 29eur/m3 ja toimituskulujen kanssa 622eur ...
Kysyin juuri Porin suunnalta yläpohjaan selluvillasta puhelintarjouksia 7 kuutiolle. Ekovillan firma, Merikarvian eristepalvelu tai vastaava sanoi, että 200 euroa kuutio ja Rakennuspori 30 euroa kuutio sis. työn. Taisi olla mulla kuulossa vikaa tuon merikarvialaisen kanssa..
niin no, aina ei kaikkea mitata rahassa.hanker kirjoitti:Eli tosta voi päätellä, että ei kannata itse puhaltaa ollenkaan.
vaikka sille yli sadalle eurolle paikka löytyy omastakin taskusta...
mutta ei tuo tarjous huonolta vaikuta jos teettää haluaa.
kotitalousvähennyksen kanssa kannattaa kyllä olla tarkkana että työn osuus on oikein laskettu.
http://www.kotitalousvahennys.fi//kotitalousvahennys/
Kotitalousvähennys on 60 % tehdystä työn osuudesta.
Kotitalousvähennyksen omavastuu on 100 euroa henkilöä kohden.
Ja yksityishenkilöille hinnoittelussa on kotitalousvähennys jo lisätty työn osuuteen katetta parantamaan 
Ja yksityishenkilöille hinnoittelussa on kotitalousvähennys jo lisätty työn osuuteen katetta parantamaan 
Edit: Mites tää nyt tuplana tuli
Edit: Mites tää nyt tuplana tuli