Onko tietoa?
Onko tietoa?
Onko tietoa miksi foorumi ei aukea ja toimi opera 10.52 selain versioilla? Asialla ei ole paljoa merkitystä kun 10.53:lla toimii ja sitä ennen varaselain chrome:lla. Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla. Onko rintamamiessoftassa jotakin tietoturva-aukkoja mitä ..52 ei hyväksy?
shit happens
Re: Onko tietoa?
Ei ole syytä tiedossa. Epäilen kuitenkin Operaa, varsinkin kun uudemmalla taas toimii.jope kirjoitti:Onko tietoa miksi foorumi ei aukea ja toimi opera 10.52 selain versioilla? Asialla ei ole paljoa merkitystä kun 10.53:lla toimii ja sitä ennen varaselain chrome:lla. Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla. Onko rintamamiessoftassa jotakin tietoturva-aukkoja mitä ..52 ei hyväksy?
--------------------------------------------------------------------------------------------
