Olisiko mahdollista
Olisiko mahdollista
Olisiko mahdollista saada foorumista myös kevyt mobiili versio?
Re: Olisiko mahdollista
Tuota toivoo myös Pvalila ja N810.
Ehtisin kirjoittaa tuplaten enemmän viestejä...
Ehtisin kirjoittaa tuplaten enemmän viestejä...
Re: Olisiko mahdollista
Ei muuta kuin Arille sponsorointia kehiin niin eiköhän kaikki järjesty!
Itsekkin mielelläni käyttäisin mobiilisiattia, saisi luppoajan kulumaan mukavasti ja pääsisi ajoittain aiemmin nukkumaan, kun ei tarvitsisi yötämyöten lukea täällä.
-J & E71-
p.s. kännykällä kirjoitettu!
Itsekkin mielelläni käyttäisin mobiilisiattia, saisi luppoajan kulumaan mukavasti ja pääsisi ajoittain aiemmin nukkumaan, kun ei tarvitsisi yötämyöten lukea täällä.
-J & E71-
p.s. kännykällä kirjoitettu!
Re: Olisiko mahdollista
Kaikkihan on mahdollista
Aika ja muut resurssit ei vaan riitä kaikkeen.
--------------------------------------------------------------------------------------------

