Olisiko mahdollista

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Vilkki
Jäsen
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 14:09
Paikkakunta: Tohmajärvi

Olisiko mahdollista

Viesti Kirjoittaja Vilkki »

Olisiko mahdollista saada foorumista myös kevyt mobiili versio?
Avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen
Viestit: 18270
Liittynyt: Ke Joulu 06, 2006 16:54
Paikkakunta: Vantaa

Re: Olisiko mahdollista

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Tuota toivoo myös Pvalila ja N810.

Ehtisin kirjoittaa tuplaten enemmän viestejä...
Avatar
johny_t
Jäsen
Jäsen
Viestit: 805
Liittynyt: Pe Kesä 06, 2008 13:34
Paikkakunta: Kaukomailla

Re: Olisiko mahdollista

Viesti Kirjoittaja johny_t »

Ei muuta kuin Arille sponsorointia kehiin niin eiköhän kaikki järjesty!
Itsekkin mielelläni käyttäisin mobiilisiattia, saisi luppoajan kulumaan mukavasti ja pääsisi ajoittain aiemmin nukkumaan, kun ei tarvitsisi yötämyöten lukea täällä.


-J & E71-

p.s. kännykällä kirjoitettu!
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Olisiko mahdollista

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kaikkihan on mahdollista :wink: Aika ja muut resurssit ei vaan riitä kaikkeen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin