Löytyi vesakkoa harventaessa tuollainen kuvatus, olis vesuri heilunu jos en ois huomannu punaista marjaa yhdessä oksan haarassa... Mielenkiinto heräs siitä että onkohan kyseessä ihan tavan vitikkorehu ja jokin muu...
Joten jos joku tunnistaa, kertokaa mullekin mikä tuo on, minun viherpeukalo on sen verran keskellä kämmentä että ymmälläni olen...
aika huono kuva pilipali digikameralla mutta siellä se marja on, pieni soikee punanen marja
Näyttäisi todella olevan näsiä.Myrkyllisyydestä senverran että alle 10 vuotiaalle 1 marja riittää hengen viemisen ja aikuiselle riittää 2-3 marjaa. Joten on todella myrkyllinen.