Tuo näyttää ihan mun tekemältä
Ei itselläni kytkentävirheitä kyllä satu, mutta kun itse teen sähkötöitä, niin tulee helposti tehtyä tuollainen "sätös" eli ilman kantta ensin laitetaan kytkennät kohdalleen ja sitten kun on kannen laiton aika niin huomataan että eihän se mahdu paikalleen ja tungetaan johdot vaan tuolleen sätökseen.
Näyttää tuolla yksi rivihuppuliitin olevan tuolla ylhäällä, niitä ei vissiin saisi keskuksessa olla, tosin täytyy tunnustaa että omissanikin on ainakin yksi... Sitten siinä on sellainen virhe ettei ole kantta
Sitten joku iso kolmivaiheryhmä taitaa kytketty väärin, en näe L2 kohdassa kahta johtoa, tai sitten en vaan näe oikein. Taitaa olla kahdessa johdossa sama vaihe...
Sitten tuossa oikianpuolimmaisessa vikavirtasuojassa tuntuu olevan jotain omituista, johdot kiertää miten sattuu? Syöttö sille taitaa tulla jostain muualta ja nolla keskukselta ja jatkuu jonnekin... En kyllä osaa sanoa saako noin tehdä, mutta itse toisin sekä nollan että vaiheen syöttävältä keskukselta...
No, tommosia löyty jos ne nyt edes on oikein kun ei oikein näe mistä johdot menee kun kaikki on paksussa nipussa