Tunturi mopot sun muut

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
januski
Jäsen
Jäsen

Tunturi mopot sun muut

Viesti Kirjoittaja januski »

Niin tuli tässä mieleen, kun noitten vanhempien mopedienkin kanssa tulee touhuiltua et tääl vois olla muitakin ko. aiheeseen perehtynyttä väkeä :wink: ja jos joku tunturi mopoihin tarvii apuja niin kannattaapi kysellä vaikkapa http://tunturi.arkku.net/forum/index.php :cool:
ArtoA
Jäsen
Jäsen

Re: Tunturi mopot sun muut

Viesti Kirjoittaja ArtoA »

Multa löytyy Jawa 207 (mopo)vuarelta -80, semmone missä o kahret ketjutki. Uutena oon aikoinaan ostanu.
Kotisivuni puusepäntöistä.
Paulinho
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Paulinho »

Minulla on Tunturi Dx, joka sammuu kuumana kierrosten laskiessa. Lähtee käyntiin, kun on jäähtynyt jonkin aikaa.
Cardan
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cardan »

Tallista löytyy -69 Solifer Export Thermomat. Senverran vaiheessa kun sillä viimeksi ajoin 27 vuotta sitten jätin pelin kellariin ja tanki ruostui sisältä. Nyt en uskalla oikein kasata sitä kun taatusti ruostehilut aiheuttavat ongelmia.

Pojalle pitäis joku Derbi saada ensi kesän aikana. Ei kuulemma mun vanha eksportti kelpaa...
vesamaan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

Mulla on liiterissä odottamassa vanha exportti ja Sm läskitankki. Pojalle olis Exportti kelvannut skootterin sijasta, en vaan kerennyt laittamaan kuntoon :? :oops: Sitten on Helkama Ässä pitemmällä (AX? :n) keulalla, joku italialainen krossipäristin, pojan kolaroitu skootteri ja saman hepun uudehko DT jammu. Jos jollain on tarvetta toimivalle nelariskootterin moottorille ja ehjälle takapäälle (Kymco vitality) niin poika on moisia hukkaamassa. Keula ja runko on solmussa Alfan keulan kanssa tekemänsä tuttavuuden takia....
Kauppis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://palaios.com
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kauppis »

-58 Solifer odottaa käyttökunnostusta (=lootan laakerointi + sylinterin poraus + sähköhommia)

Äidin isän uutena -58 ostama.
isompi leka tänne!
koskinen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja koskinen »

Moi

mulla Pappa-tunturi vm 1966 alkuperäiskuntoinen ja kilvissä.Kiva ajella espoon kyläraitilla kioskille ostamaan "jätskiä" viini
pannu
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pannu »

Onhan noitten kaikenlaisten moottorikäyttöisten vekottimien kanssa koko ikä tullut leikittyä.
Kiihdytys Monkeyn rakensin viimeksi. :-D

Kuva
Kuva
koeffte
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja koeffte »

taisin olla 11vee kun faija eräästä romukuormasta mulle osti Tunturi Super sportin 20markalla,myöhemmin toinen samanlainen sitten hankittiin..siihen laitoin tigerin keulan ja perää nostettettiin,tankinkin maalas oikeen ammattimaalari.eipä kyllä jäänyt puchin moottori mieleeni erityisen luotettavana :lol:

mutta kipinä noista tuntureista syttyi ja nykyään moottoripyörät on kiinnostuksen kohteina,harraste/projektina on muuten yamaha xs650 eli "jytäjammu"
Sume_77
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Sume_77 »

Paulinho kirjoitti:Minulla on Tunturi Dx, joka sammuu kuumana kierrosten laskiessa. Lähtee käyntiin, kun on jäähtynyt jonkin aikaa.
Kuulostaa puola vialta.
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."

Vai miten se ny oli? =)
Vastaa Viestiin