Länsi-uudenmaan foorumilaisten tapaaminen 11.11.09
Re: Länsi-uudenmaan foorumilaisten tapaaminen 11.11.09
Laitoin tiedotteeksi ja muokkasin alkuperäistä otsikkoa.
Mieli tekis mukaan, mutta taas on se ongelma että pitää olla torstaina 08:00 töis...
Mieli tekis mukaan, mutta taas on se ongelma että pitää olla torstaina 08:00 töis...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ari, teet niinkuin Oto: hankit kuskin. Nukut sitten autossa matkalla. Me voimme avustaa yömyssyjen kanssa tässä päässä.
- vesahy
- Jäsen

Tulisin ilman muuta, kun talokin on siellä päin. Sattui vaan niin höperösti tälläkin viikolla, että kaksi kalja-iltaa samalla päivämäärällä. Männä viikolla Hesassa ratkaisin ongelman siten, että kävin molemmissa mutta nyt ei onnistu. Täytyy olla oman Olutseuran kokouksessa neuvottelemassa eräistä aktiviteeteista.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Minä olen tulossa, vaikka seuraavana päivänä onkin töitä. Olen/yritän ollapaikalla pikkaisen ennen 19:00. Kyllä miitissä voi olla selvänäkin ja aika silti hupenee jonnekin. Todisteena viimeviikon Helsingin miitti.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Jos en duunista pääse lähteen ajoissa, ni autolla suoraan kurvailen paikalle.. Jos pääsen ajoissa, niin bussi kuljettaa kotoa. Ja kabinettihan on heti sisälle tultua siinä vasemmalla.. Huomiseen!
Ite kun tekee, niin tulee mitä sattuu...
-
nummentie 434
- Jäsen

Tulossa...
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Tulossa!
muoks kello 23: oltiin jo. Nummi-Pusula oli vahvasti edustettuna 2 osanottajalla, Lohja 1, Vihti 1. Isona bonuksena mainittakoon, että paikasta sai laadukasta alkoholitonta siideriä - ei siis jotain kaupan hiilihapotettua sekamehua vaan oikein kunnon englantilaista siideriä, jota olen tottunut vain Englannissa nauttimaan.
muoks kello 23: oltiin jo. Nummi-Pusula oli vahvasti edustettuna 2 osanottajalla, Lohja 1, Vihti 1. Isona bonuksena mainittakoon, että paikasta sai laadukasta alkoholitonta siideriä - ei siis jotain kaupan hiilihapotettua sekamehua vaan oikein kunnon englantilaista siideriä, jota olen tottunut vain Englannissa nauttimaan.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Juu käyty on ja kotiinkin päästy. Tilaa olisi ollut useammallekin, mutta kivasti se juttu luisti näinkin. Seuraavaa miittiä ei sovittu, mutta eihän se ole kuin järjestely kysymys.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Herätetään tämäkin henkiin. Eli onko kiinnostusta? Paikkana varmaankin Lohjalla OPusK?
Mä voisin kyl tällä kertaa mennä tonne Helsinkiin ennemmin, sinne päin kun on luontaisesti asiaa. Yksi Lohjan reissu on aina yksi 80 km...
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Kyllähän nyt harrastuksen vuoksi voi sen 80km ajaa. Helsingin miitti teki viimeeksi noin 140 km "mutkan" 
Eeeeei, ei yhtään ylimääräistä kilometriä tai autoreissua meikäläiselle tänä talvena: mun autoilut on tätä nykyä aika hyvin suunniteltuja & perusteltuja. 40 km en aja "vikasuuntaan" siitä ilosta että saan juoda limpparia... Hesaan ennemmin; siellä voi hyvässä lykyssä vaikka päästä assalla tappelemaan!