Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
- vesahy
- Jäsen

- Viestit: 3354
- Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 19:18
- Paikkakunta: Stadi + läntinen Uusimaa
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Kaikki sopii mulle paitsi paitsi kaksi viikkoa pääsiäisen alla. Maanantaisin on kielitunti, mutta ehdin kyllä hoitaa sen alta pois ja tulla hiukan myöhästyneenä.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
No tossa viikolla 11 voisi esimerkiksi valita tasa-arvon päivän (pe 19.3), kevätpäiväntasauksen (la 20.3) tai Marian ilmestyspäivän (su 21.3). Tarviikohan sieltä Pullmanista varata ennakkoon istumapaikat - on viime päivinä tainnu olla vähän tungosta.
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Ei kai siinä uskaltamisessa mitään, mutta ajankulua pitää olla mukanapelkka kirjoitti:Mites on Ari, vieläkö uskallat matkustaa veeärrällä?!Ari kirjoitti:Onneksi en hypänny kun VR:llä oli taas joku pieni parin tunnin ongelma. Tuun sitte ensi kerralla.
Osallistuminen täältä matkan päästä riippuu päivästä - tiistai, torstai, perjantai ja lauantai illat on työn kannalta sopivat. Viikonloppu tietenkin parempi, mutta sitten varmaan pitää tila varata baaristakin, että saa istua (ikärajoite) ja möykkää on vähemmän... Tulen siis jos...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Re: Foorumilaisten Live-meet to 5.11. klo 19-22 Pullman Helsinki
Mites tälle oikein kävi? Hyytyikö innostus?
Ehdotuksia sopivaksi päiviksi otetaan mielellään vastaan, mutta mun mielestä vois rajata mahdollisuudet kuluvan kuun puolelle, huhtikuussa kun kevättyöt on jo täydessä täydessä vauhdissa. Tosin pääsiäinen hieman sotkee kuvioita... Kuinka nopealla varoitusajalla ihmiset saadaan paikalle?
Voisin näin heittona ehdottaa uudeksi päiväksi torstaita 18.3.2010. Mutta missä meetinki pidetään, onko Pullman vielä kelpo paikka vai löytyykö muita ehdotuksia?
Ja toki jälleen tänne sopii huudella mahdollisesta omasta osallistumisestaan, sillä jos tulijoita näyttäisi olevan paljon yli 20 niin Pullmanin istumaipat eivät riitä.
-Johny-
Ehdotuksia sopivaksi päiviksi otetaan mielellään vastaan, mutta mun mielestä vois rajata mahdollisuudet kuluvan kuun puolelle, huhtikuussa kun kevättyöt on jo täydessä täydessä vauhdissa. Tosin pääsiäinen hieman sotkee kuvioita... Kuinka nopealla varoitusajalla ihmiset saadaan paikalle?
Voisin näin heittona ehdottaa uudeksi päiväksi torstaita 18.3.2010. Mutta missä meetinki pidetään, onko Pullman vielä kelpo paikka vai löytyykö muita ehdotuksia?
Ja toki jälleen tänne sopii huudella mahdollisesta omasta osallistumisestaan, sillä jos tulijoita näyttäisi olevan paljon yli 20 niin Pullmanin istumaipat eivät riitä.
-Johny-