Mitä radiokanavia kuuntelet?
Re: Mitä radiokanavia kuuntelet?
Useimmiten Radio Deitä tai Groovea, joskus Yle Puhetta, jos satun liikkumaan kuuluvuusalueella.
Pelkka:täällä on kans Philipsin stereo putkiradio,vahva ja hyvä-ääninen laite.On jokus pudonnut lattiallekin eikä ollut siitä milläskään.Pelastin sen aikanaan kaatopaikka kuormasta.Ohjekirjan mukaan parhaan äänentoiston saavuttamiseksi pitäis käyttää erillisiä kaiuttimia.On varmaan uutena ollut kallis toosa.Ja tietysti tuollasesta laitteesta ja kun olen muutenkin asiallinen mies
kuuntelen asiallisia ohjelmia.
jarkkis: Mun isotätini on aikoinaan ostanu ton Philipsin masiinan, ja muistan ihailleeni sitä jo kersana hänen kirjahyllyssään kun luonaan visiteerattiin. Sittemmin isäni - jonkinlainen radiofriikki hänkin - sai sen kesähuvilalleen, jossa sen lyhytaaltoja ja keskipitkiä kuuntelin yöt läpeensä kun siellä visiteerattiin. Jossain vaiheessa teininä rohkenin pyytää sitä itselleni (faija kun oli aika ankara mies) ja oliskohan ollu ripillepääsyvuonna tai seuraavana kun sen vihdoin sain omaan kotiini. Eli jotain 25 vuotta mulla on se ollut.
Peli toimii kuin uusi, ja mikä saundi! Sillä kun kuuntelee lauantain toivottuja levyjä silmät suljettuina niin sehän on varsinainen aikakone.
Oon aina noita hiplaillu ja bongaillu ja vinkannu kavereille kun jossain on ollu oikein hyvännäköinen tai -ääninen putkiradio. Jos mä johonkin mekaaniseen laitteeseen haluaisin friikahtaa niin putkiradiot ja kirjoituskoneet olis aika vahvasti ykkösinä... Yritän pysyä lujana. Onneksi on tuo Philips.
Peli toimii kuin uusi, ja mikä saundi! Sillä kun kuuntelee lauantain toivottuja levyjä silmät suljettuina niin sehän on varsinainen aikakone.
Oon aina noita hiplaillu ja bongaillu ja vinkannu kavereille kun jossain on ollu oikein hyvännäköinen tai -ääninen putkiradio. Jos mä johonkin mekaaniseen laitteeseen haluaisin friikahtaa niin putkiradiot ja kirjoituskoneet olis aika vahvasti ykkösinä... Yritän pysyä lujana. Onneksi on tuo Philips.
Yleisesti ottaen perin harvoin. Tietokoneen ääressä iTunesin kanavia, bluesia sekä japanilaista ja kiinalaista poppia. Remppatyömaalla kanava vaihtuu aika tiuhaan kun tulee jotain mitä ei jaksaisi kuunnella, usein juontaja saa vaihtamaan. Pisimpään pysyy yleensä Groovella ja Suomipopilla. Alivaltiosihteeriä ja Jake Nymania kuuntelen ilolla, jos vain joskus onnistun nämä herrat tavoittamaan.
KLF ja Rock
Tarpola, noi herrat löytyy täältä http://areena.yle.fi/ ! Jake Nymanin (ja Heikki Harman) ohjelmia kuuntelen minäkin mielelläni, ja Radio Yhden puolella Tommi Koskenheimon toimittamia ohjelmia - tänäänkin tulee 22.05 "Eksoottista Euroopasta" jossa on kyllä aikamoista musaa (festaripoimintoja nääs). Ehdoton lempitoimittajani radiossa tällä hetkellä - ja sitä titteliä ei ihan heppoisin perustein ansaita.
Zoom fm, paras mutta kuuluu vain Turussa ja radio rock (alkaa kyllä ottaa päähän ne soittolistat pikkuhiljaa), Suomipop, silloin kun Radio Rock alkaa ottaa tarpeeks päähän vaihdan hetkeksi tähän,töissä kun ei kuulu Zoom fm. Groove kuuntelisin jos se olisi vielä samanlainen kuin alunperin.
Radio Sata on yleensä autossa päällä paitsi kun mukulat pääsevät laitetta sorkkimaan. Tosin tuntuu Sadan ohjelma jotenkin muuttuneen eli ei tule ihan niin hyvää kuin ennen. Rockia tai jotain muuta kun ollaan toisella paikkakunnalla. Joskus tuntuu ettei kuulu kuin ruotsinkielisiä kanavia. Niillä taitaa olla eri tehot lähetyksessä.
Jos oikein menoa haluan niin laitan kiekolta uutta Klamydiaa ja napsautan vahvistimen päälle. Turbovolvossa kuunnellaan moottorin ääntä ja toisella korvalla kaikkia ylimääräisiä ääniä joita kyllä riittää
Raksaradiossa jotain menevää, tosin se radio on ollut jonkunaikaa jo hiljasena 
Jos oikein menoa haluan niin laitan kiekolta uutta Klamydiaa ja napsautan vahvistimen päälle. Turbovolvossa kuunnellaan moottorin ääntä ja toisella korvalla kaikkia ylimääräisiä ääniä joita kyllä riittää
Olen sieltä toki joskus kuunnellutkin, mutta kun koneella tulee usein tehtyä kirjoitushommia ja muuta ajattelua vaativaa ei siinä voi oikein samalla kuunnella. Remontoidessa taas on reaaliajan vanki, kun tietsikka ei ole työmaalla. Ehkä pitäisi. Läppäri pitää kohta olla joka hommassa niin miksipä ei sitten vaikka ojankaivuussa.pelkka kirjoitti:Tarpola, noi herrat löytyy täältä http://areena.yle.fi/ ! Jake Nymanin (ja Heikki Harman) ohjelmia kuuntelen minäkin mielelläni, ja Radio Yhden puolella Tommi Koskenheimon toimittamia ohjelmia - tänäänkin tulee 22.05 "Eksoottista Euroopasta" jossa on kyllä aikamoista musaa (festaripoimintoja nääs). Ehdoton lempitoimittajani radiossa tällä hetkellä - ja sitä titteliä ei ihan heppoisin perustein ansaita.
Yleensä Ylex
Yleensä Radio Rock.