learner83 kirjoitti:Kuin osta polttopuu mitä on hyvä ostaa motti tai irtokuutio tai mitä? Asia on se,että kuorma toimitettaan pihalle ja sitten kasata puuliiterille.

Maatilallinen kirjoitti:Kannattaa aina ostaa pinokuutioissa, heittokuutioista ei koskaan voi olla varma, paljonko sitä puuta siinä oikeasti on. Pinokuutiot voi pinoamisen jälkeen vielä helposti mitata että tuliko sitä varmasti nyt se määrä mistä on maksettu![]()

pähkäilijä kirjoitti:Puiden pinoaminen on täysin turhaa työtä ja itse ainakin vältän sitä mahdollisimman paljon.

Toljanteri kirjoitti:Kannattaa ajaa myyjän pihalle ja lapata itse puut kyytiin, näin saat reilusti puuta mukaan.
Kävin hakemassa pakettiautolla mukamas 2 kuutioo klapeja, 7 kuution tavaratila oli ihan täynnä ja myyjä tokas eiköhän tuossa melkein 2 kuutioo jo olekin ja otti sen mukaan maksun.

Toljanteri kirjoitti:Kannattaa ajaa myyjän pihalle ja lapata itse puut kyytiin, näin saat reilusti puuta mukaan.
Kävin hakemassa pakettiautolla mukamas 2 kuutioo klapeja, 7 kuution tavaratila oli ihan täynnä ja myyjä tokas eiköhän tuossa melkein 2 kuutioo jo olekin ja otti sen mukaan maksun.

pähkäilijä kirjoitti:Toljanteri kirjoitti:Kannattaa ajaa myyjän pihalle ja lapata itse puut kyytiin, näin saat reilusti puuta mukaan.
7 pinokuutiota koivua pakettiauton kyytiin - 7 x 420 kg = 2940 kg + auton oma paino parin tonnin paikkeilla?

Palaa alueelle Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa