RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012
RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012
Olisiko osallistujia jos pidettäisiin RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012? Myös perjantai 27.4. kävisi jos se saa enemmän kannatusta. Paikkoja voisi paikkakuntalaiset ehdotella. Paikan valintaa vaikuttaa tietenkin osallistujien määrä, eli imoittautumisia tähän ketjuun.
Itse olen päivän Pirkkahallissa voisin jäädä vielä illaksi Tampereelle.
Itse olen päivän Pirkkahallissa voisin jäädä vielä illaksi Tampereelle.
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oto Hascak
- Jäsen

- Kotisivu: www.suorakon.com
- Viesti:
Re: RMT-tapaaminen Tampereella 27.4.2012
Totuttuun tapaan mukana ja totuttuun tapaan humalassa. 
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
http://www.suorakon.com
-
?keskellä kämmentä
- Jäsen

Meiltä 2 mukana myäs 
jos ei tee mitään, ei tule vahinkojakaan :)
-
Matti Alander
- Jäsen

Tapaamiset ovat aivan mukavia, mutta jos halutaan asiapitoista asiaa, niin allekirjoittanut voisi tulla pitämään esitelmän tutuista aiheista perustuksien kosteusteknisen toimivuuden ympärillä. Tunnissakin saisi kohtuullisen mielenkiintoista kuultavaa aikaiseksi.
Matti Alander
Matti Alander
Hei,
olen kiinnostunut osallistumaan .....
olen kiinnostunut osallistumaan .....
Hyvä ajatus! Asia varmasti kiinnostaa suurinta osaa porukasta. Tällä voitaisiin aloitella. Paikka vaan täytyy valita niin että siellä tälläinen esitelmä onnistuu.Matti Alander kirjoitti:Tapaamiset ovat aivan mukavia, mutta jos halutaan asiapitoista asiaa, niin allekirjoittanut voisi tulla pitämään esitelmän tutuista aiheista perustuksien kosteusteknisen toimivuuden ympärillä. Tunnissakin saisi kohtuullisen mielenkiintoista kuultavaa aikaiseksi.
Matti Alander
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Se on sitten jonkin ravintolan kabinetin vuokraus lähes pakollinen jos jotain esitelmiä aikoo pitää.Ari kirjoitti:Hyvä ajatus! Asia varmasti kiinnostaa suurinta osaa porukasta. Tällä voitaisiin aloitella. Paikka vaan täytyy valita niin että siellä tälläinen esitelmä onnistuu.Matti Alander kirjoitti:Tapaamiset ovat aivan mukavia, mutta jos halutaan asiapitoista asiaa, niin allekirjoittanut voisi tulla pitämään esitelmän tutuista aiheista perustuksien kosteusteknisen toimivuuden ympärillä. Tunnissakin saisi kohtuullisen mielenkiintoista kuultavaa aikaiseksi.
Matti Alander
Siitä ilosta joutuu varmaan köyhtymään jonniinn verran.
Tulukaa Rautajärvelle niin Tuon Rautahovin salin saa käyttöön vallan ilimaseksi jos isse roudaa sinne pöydät ja tuolit,ja roudaa nee pois.
Seinän takana on kahvila jossa keskiolutoikeudet ja hyvä keittiö
Ei ole pakko varsinaisesti vuokrata... Bella Roman kabinetin on maksavat asiakkaat yleensä saaneet käyttöönsä ilmaiseksi ainakin päiväsaikaan. Olen joskus järjestänyt työperäisiä juttuja siellä.ramirez kirjoitti: Se on sitten jonkin ravintolan kabinetin vuokraus lähes pakollinen jos jotain esitelmiä aikoo pitää.
Kannattanee ainakin kysyä.
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
No toihan on suorastaan hyvää palvelua tänäpäivänä.Aaltju kirjoitti:Ei ole pakko varsinaisesti vuokrata... Bella Roman kabinetin on maksavat asiakkaat yleensä saaneet käyttöönsä ilmaiseksi ainakin päiväsaikaan. Olen joskus järjestänyt työperäisiä juttuja siellä.ramirez kirjoitti: Se on sitten jonkin ravintolan kabinetin vuokraus lähes pakollinen jos jotain esitelmiä aikoo pitää.
Kannattanee ainakin kysyä.
Hoitaako joku paikkakuntalainen kabinetin varauksen? Lähtisiköhän Alanderin yritys avustamaan mahdollisesti kabinetista syntyvissä kustannuksissa?
-
Matti Alander
- Jäsen

Jokin keskeinen sijainti, kuten Tampere olisi hyvä. Kabinetin tai tilan vuokra varmasti järjestyy.
Minulla on kyllä yhteyksiä Tampereelle ja voisin selvittää paikkaa.
Porukkaa saisi sitten olla enemmänkin ja aiheeni varmasti koskettaisi suurinta osaa palstan lukijoita. Kellareitten kanssa probleemeja riittää ja vähän voitaisiin käydä samalla rakennusfysiikkaa läpi, jotta perusteet selviäisivät. Olisihan se mukavaa myös nähdä tätä porukkaa joka vuosikausia on tätä asiallista palstaa pyörittänyt.
Jonkinlainen etukäteisilmoittautuminen olisi varmasti suotavaa ja se voitaisiin hoitaa yksityisviesteinä, niin saataisiin jonkinmoinen selvyys osallistujien määrästä.
Matti Alander
Minulla on kyllä yhteyksiä Tampereelle ja voisin selvittää paikkaa.
Porukkaa saisi sitten olla enemmänkin ja aiheeni varmasti koskettaisi suurinta osaa palstan lukijoita. Kellareitten kanssa probleemeja riittää ja vähän voitaisiin käydä samalla rakennusfysiikkaa läpi, jotta perusteet selviäisivät. Olisihan se mukavaa myös nähdä tätä porukkaa joka vuosikausia on tätä asiallista palstaa pyörittänyt.
Jonkinlainen etukäteisilmoittautuminen olisi varmasti suotavaa ja se voitaisiin hoitaa yksityisviesteinä, niin saataisiin jonkinmoinen selvyys osallistujien määrästä.
Matti Alander
Re: RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012
Kyllä olen kiinnostunut luennosta vaikkakin meillä on jo maanalaiset hommat tehty.
Nosteaanpa tämä aihe uudestaan ns. uusiin viesteihin kun näkyy viimeksi 15.3 villelap laittaneen. Joo, Kyllä kiinnostaa tuo Alanderin löpinät, siis tulevaisuuttani ajatellen 
Eli paikalla ollaan jos vaan ajoissa sovitaan. Minulle siis käy kyllä 27-28 kumpikin päivä. Ja jos totta puhutaan, niin voisihan se olla vaikka 2 päiväinen. Paikkana se tampereen lähistö ja hitto, miksei jokin paikka missä olis sauna ja grilli
.
Eli paikalla ollaan jos vaan ajoissa sovitaan. Minulle siis käy kyllä 27-28 kumpikin päivä. Ja jos totta puhutaan, niin voisihan se olla vaikka 2 päiväinen. Paikkana se tampereen lähistö ja hitto, miksei jokin paikka missä olis sauna ja grilli
Laadun Tae, Älä Urakointia Muualta Hae!.. Tee siis ihan ite!
Hei..
Olen uusi tällä foorumilla. voisitteko kertoa hieman noista teidän tapaamisista..
kuinka paljon on yleensä osallistujia ym.
Voisinko osallistua tuohon tapaamiseen?
nuo kellari asiat on aika ajankohtaisia, olemme suunnittelemassa juuri kellarin remontointia.
Olen uusi tällä foorumilla. voisitteko kertoa hieman noista teidän tapaamisista..
kuinka paljon on yleensä osallistujia ym.
Voisinko osallistua tuohon tapaamiseen?
nuo kellari asiat on aika ajankohtaisia, olemme suunnittelemassa juuri kellarin remontointia.
-
RisaPeikko
- Jäsen

Hei.
Myös melko uusi foorumilainen ja kiinnostaisi osallistua...
Teerenpelin alakerran kabinetti on myös ilmainen maksaville asiakkaille. Sinne tosin ei mahdu kuin ehkä kymmenkunta ihmistä (vajaa 20(?), jos tiiviisti), että tuleeko se esteeksi?
Myös melko uusi foorumilainen ja kiinnostaisi osallistua...
Teerenpelin alakerran kabinetti on myös ilmainen maksaville asiakkaille. Sinne tosin ei mahdu kuin ehkä kymmenkunta ihmistä (vajaa 20(?), jos tiiviisti), että tuleeko se esteeksi?