Haku löysi 4 tulosta
- To Huhti 26, 2012 22:32
- Keskustelualue: Rajoitukset ja määräykset rintamamiestaloa remontoidessa
- Aihe: Torppa ilman piirustuksia & remontti
- Vastaukset: 34
- Luettu: 66538
Re: Torppa ilman piirustuksia & remontti
Jeps jeps, aikaahan tässä on vierähtänyt ja kun eksyin tänne lueskelemaan niin ajattelin kertoa kuulumiset :) Piirsin sitten itse kuvat julkisivusta joka saakelin ilmansuunnasta, ihan tietokoneen Paint-ohjelmalla ja marssin kaupungin rakennustarkastajan ja arkkitehdin pakeille. Olivat kovin yhteistyö ...
- To Maalis 25, 2010 12:40
- Keskustelualue: Rajoitukset ja määräykset rintamamiestaloa remontoidessa
- Aihe: Torppa ilman piirustuksia & remontti
- Vastaukset: 34
- Luettu: 66538
Re: Torppa ilman piirustuksia & remontti
Ei ole Tampereella tämä. Pikkupaikkakuntalaisia 
- To Maalis 25, 2010 12:37
- Keskustelualue: Rajoitukset ja määräykset rintamamiestaloa remontoidessa
- Aihe: Torppa ilman piirustuksia & remontti
- Vastaukset: 34
- Luettu: 66538
Re: Torppa ilman piirustuksia & remontti
Niin no tässä kadulla on jo vähän jokainen lisännyt jotain talonsa julkisivuun, ikkunoita ja ovia on vaihdettu, kuisteja ja katoksia rakennettu... ja ainakin yhdellä naapurilla on se minunkin havittelemani terassi. Näiden talojen takapihat ovat metsään päin, joten en osaa sanoa mitä muuta niistä löyt ...
- To Maalis 25, 2010 0:22
- Keskustelualue: Rajoitukset ja määräykset rintamamiestaloa remontoidessa
- Aihe: Torppa ilman piirustuksia & remontti
- Vastaukset: 34
- Luettu: 66538
Torppa ilman piirustuksia & remontti
Mulla on 40-luvulla rakennettu ruotsalainen elementtitalo, josta ei ole olemassa piirustuksia. Ei löydy kaupunginarkistoista eikä mistään. Nyt ois tarkotus tehdä julkisivuremppaa eli puhkaista ovi takaseinästä ja tehdä terassi. Ilman lupia ei varmaan uskalla ruveta tekemään, kun on kuitenkin ihan kai ...