Taloomme tehtiin keskikerrokseen kaakelitakka. Palotarkastajakin kävi paikan päällä ja käski ottamaan tapetit pois yläkerran hormin pinnasta. Sanoi, että ei ole sallittua peittää hormia etenkään tapetilla, koska silloin ei välttämättä näe hormin kuntoa.
Halkeamat ym. jäävät peittoon.
Haku löysi 1 tuloksen
- Ti Tammi 20, 2009 0:09
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Saako palomuurin tapetoida?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 12504