Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Jyke64
Ti Tammi 20, 2009 0:09
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Saako palomuurin tapetoida?
Vastaukset: 14
Luettu: 12504

Re: Saako palomuurin tapetoida?

Taloomme tehtiin keskikerrokseen kaakelitakka. Palotarkastajakin kävi paikan päällä ja käski ottamaan tapetit pois yläkerran hormin pinnasta. Sanoi, että ei ole sallittua peittää hormia etenkään tapetilla, koska silloin ei välttämättä näe hormin kuntoa.
Halkeamat ym. jäävät peittoon.