Haku löysi 2 tulosta
- Ke Heinä 23, 2008 22:31
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Käyttövesiputkien eristys
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5013
Re: Käyttövesiputkien eristys
solukumi/solumuovi eristeet on yleensä käytännöllisiä kyseisiin kohteisiin,paksuudet alkaa 9mm-20mm:iin.harmaa väriltänsä oleva on halvempaa ja yhtä hyvää kuin muutkin.kannake kohdat kannattaa teipata eriste teipillä.
- Ma Heinä 21, 2008 23:13
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Viemäriputken äänieristys
- Vastaukset: 16
- Luettu: 9002
Re: Viemäriputken äänieristys
kaiken paras äänieristys on laittaa verkkovillaa 50mm. paksuista ja tiheys 80kg kuutiossa.sitä saa lvi-tukuista ja rautakaupasta hinta muistaakseni jossain 12€ neliö.myydään rullissa.samaa tavaraa käytetään esim.kerrostalohuoneistoissa viemäreitten äänieristyksessä.jos asia tuntuu liian hankalalta ni ...