Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja RIMI52
Ke Heinä 23, 2008 22:31
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Käyttövesiputkien eristys
Vastaukset: 8
Luettu: 5013

Re: Käyttövesiputkien eristys

solukumi/solumuovi eristeet on yleensä käytännöllisiä kyseisiin kohteisiin,paksuudet alkaa 9mm-20mm:iin.harmaa väriltänsä oleva on halvempaa ja yhtä hyvää kuin muutkin.kannake kohdat kannattaa teipata eriste teipillä.
Kirjoittaja RIMI52
Ma Heinä 21, 2008 23:13
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Viemäriputken äänieristys
Vastaukset: 16
Luettu: 9002

Re: Viemäriputken äänieristys

kaiken paras äänieristys on laittaa verkkovillaa 50mm. paksuista ja tiheys 80kg kuutiossa.sitä saa lvi-tukuista ja rautakaupasta hinta muistaakseni jossain 12€ neliö.myydään rullissa.samaa tavaraa käytetään esim.kerrostalohuoneistoissa viemäreitten äänieristyksessä.jos asia tuntuu liian hankalalta ni ...