Haku löysi 1 tuloksen
- Ke Kesä 18, 2008 14:52
- Keskustelualue: Maalaus ja maalit
- Aihe: Vehnäjauholiisterin teko
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7530
Vehnäjauholiisterin teko
Heippa :-D Tunnustettakoon heti, että meillä ei ole rintsikkaa, mutta vanha talo kuitenkin 1800-luvun lopun torppa jota sitten on laajennettu n. 50-luvulla. Tähän oli tehty remonttia(valitettavasti) ja sitä olemme joutuneet purkamaan ja tekemään homman uudestaan :roll: Noh, se siitä... Meitä odottaa ...