Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja kurttuset
Ke Kesä 18, 2008 14:52
Keskustelualue: Maalaus ja maalit
Aihe: Vehnäjauholiisterin teko
Vastaukset: 8
Luettu: 7530

Vehnäjauholiisterin teko

Heippa :-D Tunnustettakoon heti, että meillä ei ole rintsikkaa, mutta vanha talo kuitenkin 1800-luvun lopun torppa jota sitten on laajennettu n. 50-luvulla. Tähän oli tehty remonttia(valitettavasti) ja sitä olemme joutuneet purkamaan ja tekemään homman uudestaan :roll: Noh, se siitä... Meitä odottaa ...