Haku löysi 19 tulosta
- To Joulu 28, 2017 21:41
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
...Härveli on pörissyt säännöllisen epäsäännöllisesti, ihan joka yö ei ole käytössä ollut, vaan huoneen poisto-ilmaventtiili on ollut reilummin auki. Ääni minua hieman häiritsee kuten aiemmin kirjoitin, pitäisi koittaa jotenkin eristää, parikertaa kevään jälkeen avattu ja pesty, kovin paljoa likaa ei ...
- Ti Kesä 06, 2017 8:39
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Vinokatto tuuletus ja uusi eristys/ilmansulku
- Vastaukset: 17
- Luettu: 16847
Re: Vinokatto tuuletus ja uusi eristys/ilmansulku
Onko siinä nykyisessä jokin ongelma vai meinasitko vain varmuuden vuoksi laittaa.? Eikös siinä ollut 70mm tuuletusrakoa pellin ja uloimmain laudan välissä:? Ilmansulkupaperia voi lisätä sisäpuolelle jos on tarvetta. Jos kuitenkin laitat uusiksi niin katso ohjeita, muistaakseni ekovillan sivuilla oli ...
- Pe Helmi 10, 2017 23:05
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Tuli tehtyä lopullinen asennus ja puhdistettua suodattimet, reilun kuukauden käytön jälkeen(29.1.) , eipä niissä juuri mitään näkynyt, sen paremmin kuin koneen sisuksissakaan http://i7.aijaa.com/t/00276/14332550.t.jpg http://i10.aijaa.com/t/00918/14332551.t.jpg http://i1.aijaa.com/t/00605/14332552.t. ...
- Ma Tammi 09, 2017 21:06
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Meillä on tuo Mitsun Lossnay ollut nyt syksystä asti ja hyvin on pelittänyt. Meillä se riittää alakerran ilmanvaihtoon (n. 100m2). Yläkertaan on harkinnassa, mutta se tulisi aulaan ja sieltä sitten ilma kiertäisi makuuhuoneisiin. Makuuhuoneeseen/pieneen tilaan en suosittelisi. Pieninkin puhallus on ...
- Su Tammi 08, 2017 20:55
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Eilen ,lauantaina laitoin koneen taas päälle.... oli jäät hävinneet putken päästä, nuo ilmareijät on kyllä niin pienet, ettei ihmekkään , että ilma lakkasi kulkemasta.... no , olihan sitä pakkastakin reilusti.
- Su Tammi 08, 2017 20:50
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Mielenkiintoinen testijärjestely. Meillä on Mitsubishi Lossnay VL100 IV-kojeet ylä/alakerrassa. Samaa testiä mekin olisimme kaivanneet koneita hankkiessamme mutta onneksi messuilla saimme vinkin että maahantuojalla Scanofficella on pakkaslaboratoriotesti laitteesta sun muuta kokemusta Suomen olos ...
- To Tammi 05, 2017 7:17
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Tämän päivän lukemia: sisällä +21,5 , ulkona tuloilman tasalla -18,2 , ja sisään tulee +14,7 Tuo kone katkoo tulo-ilman puhallinta nyt kovemmalla pakkasella, eli ilmeisesti pyrkii pitämään tulo-ilman noin 14 asteisena, sillä sen pienempiä lukuja en ole mittarissa havainnut, poisto puhallin käy koko ...
- Ke Tammi 04, 2017 22:44
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
...Pakkaset saapui....laitteelle tuli puhkaistua oma reikä seinään, ja käänsin tötterön puhaltamaan kylmemmän tulo-ilman ylöspäin, tavoitteena ehkä parempi sekoittuminen huone ilmaan..... kylmä laskeutuu kuitenkin alaspäin, joten mielestäni hölmöä puhaltaa puhdas ilma lattialle :shock: Ilmalämpöpumpp ...
- Ti Joulu 27, 2016 22:01
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
onko tuossa lämpötilarajoituksia kuten lossnayssa on? muistaakseni siinä pitää olla sisällä vähintään 18 astetta tms jotta se toimii ok talven kovissa pakkasissa.. autotalliin mietin lossnayta aikanaan ja myyjä sanoi, ettei toimi talvella jos tallissa ei ole täydet lämmöt, saattaa jäätyä tms vastaav ...
- Ma Joulu 26, 2016 0:11
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Saako tuossa säädettyä poisto ja tuloilman suhdetta? Vai poistaako saman minkä työntää sisälle? Melkosen kalliilta vaikuttaa kun vertaa oikeaan lto iv-koneeseen. Tuolla kuitenkin hoitaa vain yhden huoneen. Ei ole mitään tuollaista säätöä, eiköhän se saman tuo minkä poistaakin. Eihän tätä oikeaan iv- ...
- To Joulu 22, 2016 0:03
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Mielenkiintoinen ratkaisu, tulo- suodatus- talteenotto- ja poistolaite samassa paketissa. Tuo olisi yläkertaan varteenotettava vaihtoehto jos tuo ääni on vaan suinkin kohtuullinen tai sävyltään sellainen tasaianen humina eikä minkään vaihteleva vinkuminen. Ja laitteen hinta 450eur lienee perusver ...
- Ti Joulu 20, 2016 12:34
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
450€ kpl ja useamman saa hieman halvemmalla.TommiT kirjoitti:Moi,
Mitähän laite mahtaa kustantaa? Olisko mahdollista tulla katsomaan tuota peliä, olisin kiinnostunut myös moisesta...
Kyllähän tuota voi tulla katsomaan...
- Ma Joulu 19, 2016 23:30
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Rintsikan yläkerran makuhuoneen ilmanvaihtoon tuskastuneena sain tällaisen mööpelin koe käyttöön , yläkertaan ei tulo-ilma venttiileitä oiken saa toimimaan , kun tuppaavat toimimaan paremmin poistoventtiileinä jos reijän seinään tekee. Jonkin verran näistä on juteltu, mutta kovin vähän todettua tieto ...
- La Heinä 20, 2013 14:26
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Sakokaivo tukossa?
- Vastaukset: 8
- Luettu: 9348
Re: Sakokaivo tukossa?
Jaa, onks noita tuollaisiakin..... :shock: Olen nähnyt vain sellaisia, joissa jälkimmäisestä kaivosta on nesteille putki joka päättyy läheiseen ojaan...jos se tosiaan on kuvailemasi systeemi, niin ei se voi toimia kovinkaan hyvin kun saippua tukkii pohjan.... Liity nyt vaan siihen kunnalliseen systee ...
- Su Touko 26, 2013 9:08
- Keskustelualue: Hankintavinkit
- Aihe: Muoviputket, kaivot, mutkat ym. Loimaalta
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1649
Muoviputket, kaivot, mutkat ym. Loimaalta
Poikkesin hakemaan rumpuputkea (200mm, sn8,40€/6m salko) ja yllätyin positiivisesti hinnoista ja valikoimista, Putket myydään määrämittaisena , joten ylimääräistä ei tarvinnut ottaa eikä tietenkään maksaa. Nettisivut ovat huonot eikä kerro todellisuutta valikoimista saati hinnoista, näkyi löytyvän lä ...