Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Tuiski
Ma Elo 09, 2010 8:10
Keskustelualue: Eristäminen
Aihe: Yläkerran pikaeristys?
Vastaukset: 3
Luettu: 5298

Re: Yläkerran pikaeristys?

Kiitos! Jos "oikea" eristäminen kävisi noin sutjakasti, olet oikeassa, että se kannattaisi tehdä samantien. Olin ymmärtänyt, että ulkopuolinen eristäminen olisi jotenkin suurempi juttu, tai että eristeet pitäisi laittaa mieluummin seinien sisäpuolelle. Olen noviisi...
Kirjoittaja Tuiski
Ke Elo 04, 2010 13:06
Keskustelualue: Eristäminen
Aihe: Yläkerran pikaeristys?
Vastaukset: 3
Luettu: 5298

Yläkerran pikaeristys?

Mitä tapahtuu, jos yläkerran huoneita pikaeristää yhdeksi talveksi niin, että seinää vasten, kylminä olevien sivuvinttien puolelle asettelee eristelevyjä vieri viereen? Metodi ei ole korjausrakentamisen oppikirjasta, sen tiedän, mutta voisikohan sen tehdä ensi hätään ennen suurempia suunnitelmia?