Haku löysi 2 tulosta
- Ke Marras 14, 2007 14:06
- Keskustelualue: RMT:n hankinta - kysy kokeneemmilta
- Aihe: Kohde harkinnassa (Kokemattomat ojasta allikkoon?)
- Vastaukset: 36
- Luettu: 19627
Pitänee minunkin osallistua keskusteluun... Söpö talo tuo viimeinen...Meidän aarteenetsintä päättyi reilu kuukausi sitten, kun löydettiin rintsikka vm.-47 Nummelasta.Puolen hehtaarin tontti,navetta ja hirsisauna ja talo söpö,mutta kovasti remontoitava.(Oisin halunnut vielä taloon hirsiseinät ja mansa ...
- Ke Marras 07, 2007 16:44
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Kotirintamalta kuuluu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3113
Heips! Meillä kanssa vastaava tilanne.Muutettiin reilu kuukausi sitten rintsikkaan vm-47.Keskikerroksessa asuttavia neliöitä 80,alakerrassa suihkubunkkeri ja vintti vielä rakentamaton.Että töitä riittää...pahin on meilläkin tämä "suihkutila",jossa seinät tiiltä,lattiat betonia,eikä lämmityksestä tiet ...