Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja orvokki
Ke Marras 14, 2007 14:06
Keskustelualue: RMT:n hankinta - kysy kokeneemmilta
Aihe: Kohde harkinnassa (Kokemattomat ojasta allikkoon?)
Vastaukset: 36
Luettu: 19627

Pitänee minunkin osallistua keskusteluun... Söpö talo tuo viimeinen...Meidän aarteenetsintä päättyi reilu kuukausi sitten, kun löydettiin rintsikka vm.-47 Nummelasta.Puolen hehtaarin tontti,navetta ja hirsisauna ja talo söpö,mutta kovasti remontoitava.(Oisin halunnut vielä taloon hirsiseinät ja mansa ...
Kirjoittaja orvokki
Ke Marras 07, 2007 16:44
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Kotirintamalta kuuluu
Vastaukset: 4
Luettu: 3113

Heips! Meillä kanssa vastaava tilanne.Muutettiin reilu kuukausi sitten rintsikkaan vm-47.Keskikerroksessa asuttavia neliöitä 80,alakerrassa suihkubunkkeri ja vintti vielä rakentamaton.Että töitä riittää...pahin on meilläkin tämä "suihkutila",jossa seinät tiiltä,lattiat betonia,eikä lämmityksestä tiet ...