Tommoinen olis tarjolla edukkaasti: https://www.ilmahygienia.fi/campaign/2/ ... -iv-koneet
Onko kukaan tilannut ja käyttökokemuksia ?
Autotalliksi remontoituun tilaan alakertaan ajattelin.
Haku löysi 1 tuloksen
- Ti Maalis 11, 2025 15:07
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Edullinen iv-kone
- Vastaukset: 0
- Luettu: 4930