Haku löysi 1 tuloksen
- To Heinä 18, 2019 12:23
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Apua ja kokemuksia kaivataan
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1957
Apua ja kokemuksia kaivataan
Tervehdys! Pitkään olen näitä foorumeita selaillut anonyymina ja rmt:n omistajana vuodesta 2014 lähtien. Asustelen v. 1942 rakennetussa rintamamiestalossa, jossa 3 asuinkerrosta käytössä (n. 150m2). Taloa on peruskorjattu runsaasti viimeisen 20 vuoden aikana, mutta viemärit talon alta ovat vielä uusi ...