Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja luoni
To Heinä 18, 2019 12:23
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: Apua ja kokemuksia kaivataan
Vastaukset: 0
Luettu: 1957

Apua ja kokemuksia kaivataan

Tervehdys! Pitkään olen näitä foorumeita selaillut anonyymina ja rmt:n omistajana vuodesta 2014 lähtien. Asustelen v. 1942 rakennetussa rintamamiestalossa, jossa 3 asuinkerrosta käytössä (n. 150m2). Taloa on peruskorjattu runsaasti viimeisen 20 vuoden aikana, mutta viemärit talon alta ovat vielä uusi ...