Yllättävän vähän Volkswageneita? (pl. pari transportteria)
Vaikka "Volkkari on kuin olkkari", ei se näköjään oikein ole valloittanut RMT-asujien autotalleja.
Ainiin. Itselläni on Passat Variant vm 1996.
--
AR
Haku löysi 1 tuloksen
- La Syys 08, 2007 22:48
- Keskustelualue: Yleistä höpinää
- Aihe: Rintsikkaperheiden autot
- Vastaukset: 781
- Luettu: 444153