Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja AR
La Syys 08, 2007 22:48
Keskustelualue: Yleistä höpinää
Aihe: Rintsikkaperheiden autot
Vastaukset: 781
Luettu: 444153

Yllättävän vähän Volkswageneita? (pl. pari transportteria)

Vaikka "Volkkari on kuin olkkari", ei se näköjään oikein ole valloittanut RMT-asujien autotalleja.

Ainiin. Itselläni on Passat Variant vm 1996.


--
AR