Haku löysi 7 tulosta
- Ma Tammi 09, 2017 16:24
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
- Vastaukset: 17
- Luettu: 24049
Re: Aera smart, huonekohtainen LTO-ilmanvaihtolaite Italiasta
Meillä on tuo Mitsun Lossnay ollut nyt syksystä asti ja hyvin on pelittänyt. Meillä se riittää alakerran ilmanvaihtoon (n. 100m2). Yläkertaan on harkinnassa, mutta se tulisi aulaan ja sieltä sitten ilma kiertäisi makuuhuoneisiin. Makuuhuoneeseen/pieneen tilaan en suosittelisi. Pieninkin puhallus on k ...
- Ma Loka 10, 2016 14:21
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Korvausilman tarve - Voiko vaihingoittaa jotain?
- Vastaukset: 25
- Luettu: 18631
Re: Korvausilman tarve - Voiko vaihingoittaa jotain?
Nyt on Mitsubishi olohuoneessa hurisemassa. Nopea oli toimitus, mutta viikon sai odotella inspiraatiota. :-) Ihan kohtuu siisti laitoshan tuo on, toki kovin ilmalämpöpumppumainen. Ilmanlaatu kyllä parani huomattavasti, meillä kun ei juurikaan ole korvausilmaventtiilejä. Hiljasella teholla kuuluu pien ...
- Pe Syys 30, 2016 13:27
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Korvausilman tarve - Voiko vaihingoittaa jotain?
- Vastaukset: 25
- Luettu: 18631
Re: Korvausilman tarve - Voiko vaihingoittaa jotain?
Tilasin juuri tuollaisen lossnayn kun on vielä tänään tarjouksessa eräässä .com kaupassa 499€. Hiukan kirpaisi, mutta eiköhän tuosta tunkkaisuuteen saa apuja. Vasta vuodenpäivät miettinyt tuon hankkimista. Voin kirjoitella kokemuksia kunhan koje tulee ja jaksan asennella. :oops: Mittojen mukaan kuite ...
- Ke Maalis 16, 2016 11:15
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Autotalli kalliorinteeseen
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5205
Re: Autotalli kalliorinteeseen
Tässä olisi yksi toteutus. Tosin brittiläisellä tyylillä ja syvemmälle upotettu talo. Eli en kyllä tiedä onko tästä mitään apua, mutta ainakin on mielenkiintoinen pätkä.
http://www.dailymotion.com/video/xqmqb2 ... house_tech
http://www.dailymotion.com/video/xqmqb2 ... house_tech
- Ma Helmi 29, 2016 10:46
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Sähköinen lattialämmitys
- Vastaukset: 24
- Luettu: 23104
Re: Sähköinen lattialämmitys
Idon kaappiin saa ainakin tuon höyrykuvun ostettua erikseen. Sellainen on "tulossa" kunhan saadaan muut rempat pois alta. 
- Ke Tammi 27, 2016 11:08
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Passiivinen tuloilmakanava sokkelista yläkertaan
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5637
Re: Passiivinen tuloilmakanava sokkelista yläkertaan
Tuli tässä tällainen blogi huomattua, liittyi tuohon sunnuntaisen HS:n juttuun ilmanvaihdosta. http://kissankapala.blogspot.fi/p/blog-page.html http://www.hs.fi/sunnuntai/a1453441238265 Tuollahan on painovoimainen ilmanvaihto ja kellarissa kulvertti toimii esilämmityksenä. Sen enempää en ole vielä eh ...
- To Marras 26, 2015 14:27
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Korvausilmaventtiilit puuttuu
- Vastaukset: 115
- Luettu: 142092
Re: Korvausilmaventtiilit puuttuu
Tervehdys, Täällä on myös mietinnässä korvausilma ja sen toteutus. Keittiö on ainut huone mistä sellainen löytyy ja sekin on "kylmäkaapeissa". Poistoventtiilejä ei ole kuin vessassa ja keittiössä (sama yläkerrassa). Joten harkinnassa on seuraavanlaiset keksinnöt: Mitsubishin Lossnay VL-100U5-E Taloon ...