Haku löysi 2 tulosta
- Ti Maalis 27, 2012 13:09
- Keskustelualue: Piha ja puutarha
- Aihe: Traktori rintamamiestalossa
- Vastaukset: 32
- Luettu: 30877
Re: Traktori rintamamiestalossa
Meillä oli pihamaalla kaksi noin 25x6 metrin alaa savista ja kivistä entistä pellonpohjaa, johon suunnittelimme nurmikontynkää. Sain ostettua Porsche Superin (vm jotain -61) ja lainattua kaksisiipiset aurat ja lapiorullaäkeen. Niillä homma hoitui, vaimon kanssa ajelimme vappuna pihaa tasaiseksi yliop ...
- Ma Helmi 13, 2012 18:00
- Keskustelualue: Yleistä höpinää
- Aihe: Pakkanen hyydyttää nykyauton - miksi?
- Vastaukset: 96
- Luettu: 61067
Re: Pakkanen hyydyttää nykyauton - miksi?
Meidän uusin automme on lama-ajan (1993) Astra, joka rutisee, paukkuu ja narisee kovassa pakkasessa, mutta on toistaiseksi kulkenut. Toinen on -84 Toyota, jolla sitten uskaltaa ajaa pitempiäkin matkoja. Ensimmäinen autoni oli milleniumin paikkeilla ostettu 62-mallinen Volvo Amazon, jolla ta ...