Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja vahtitupa1896
Ti Maalis 27, 2012 13:09
Keskustelualue: Piha ja puutarha
Aihe: Traktori rintamamiestalossa
Vastaukset: 32
Luettu: 30877

Re: Traktori rintamamiestalossa

Meillä oli pihamaalla kaksi noin 25x6 metrin alaa savista ja kivistä entistä pellonpohjaa, johon suunnittelimme nurmikontynkää. Sain ostettua Porsche Superin (vm jotain -61) ja lainattua kaksisiipiset aurat ja lapiorullaäkeen. Niillä homma hoitui, vaimon kanssa ajelimme vappuna pihaa tasaiseksi yliop ...
Kirjoittaja vahtitupa1896
Ma Helmi 13, 2012 18:00
Keskustelualue: Yleistä höpinää
Aihe: Pakkanen hyydyttää nykyauton - miksi?
Vastaukset: 96
Luettu: 61067

Re: Pakkanen hyydyttää nykyauton - miksi?

Meidän uusin automme on lama-ajan (1993) Astra, joka rutisee, paukkuu ja narisee kovassa pakkasessa, mutta on toistaiseksi kulkenut. Toinen on -84 Toyota, jolla sitten uskaltaa ajaa pitempiäkin matkoja. Ensimmäinen autoni oli milleniumin paikkeilla ostettu 62-mallinen Volvo Amazon, jolla ta ...